vineri, 23 iunie 2017

Mesaj dat Mariei Julianna in 14 aprilie 2017

IX
Vinerea Mare, în timpul Adoraţiei Euharistice, Domnul Isus spune…

“Dragii Mei copii! Este Vinerea Mare. Ziua pătimirii şi a crucificării Mele. Am pătimit toate acestea ca să vă aduc mântuirea. Am plătit un preţ uriaş pentru răscumpărarea vostră. Înainte de a păcătui şi risipi cu uşurinţă mântuirea sufletului vostru, priviţi la Mine pe cruce! Nu zădărniciţi în voi pătimirea şi moartea Mea! Nu mai sunteţi ai voştri, ci ai Mei. Vă iubesc mai mult decât vă iubiţi voi înşivă. Vă dăruiesc toate harurile care slujesc mântuirii voastre. E adevărat că de cele mai multe ori acestea nu corespund cu ceea ce voi cereţi. Dar nu este importantă viaţa trăită aici pe Pământ, ci doar aceea unde mergeţi. Fiindcă cea de pe urmă durează o veşnicie. De aceea, micuţii Mei, acceptaţi crucile pe care vi le dăruiesc, fiindcă doar crucea duce la mântuire. Aici pe Pământ Mă găsiţi pe cruce. Dacă vreţi să vă uniţi cu Mine, trebuie să urcaţi la Mine pe Golgota, la cruce. E atât de dulce uniunea cu Mine, încât vă veţi bucura de prezenţa Mea, chiar şi în toiul suferinţelor şi nici nu veţi năzui să fiţi altundeva, ci veţi vrea să rămâneţi mereu cu Mine.
Copii Mei! Priviţi la martirii care au gustat iubirea Mea şi mai degarabă şi-au dat viaţa pentru Mine decât să Mă fi trădat. În curând şi pentru voi se deschide posibilitatea de a alege: cu Mine sau împotriva Mea. Vă aduc aminte de cuvintele Evangheliei în care am spus: “ cel care rezistă până la capăt, acela se mântuieşte.” Dacă pe Pământ împărtăşiţi soarta Mea, atât în umilire cât şi în suferinţă, atunci şi în Rai veţi fi părtaşi ai slavei Mele. Dar dacă Mă părăsiţi şi Mă tăgăduiţi, atunci şi eu vă tăgăduiesc în faţa Tatălui Meu şi a îngerilor Săi. Iar aceasta înseamnă că niciodată nu veţi vedea slava Mea. Mă rog pentru voi la Tatăl ca să-I primiţi harul şi, umplându-vă de putere, să fiţi eroi care nu se dau înapoi nici în faţa martiriului. Rămâneţi-Mi loiali până la moarte. Pentru asta vă binecuvântez, copiii Mei, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu