vineri, 14 mai 2021

ACEASTA E ORA DECISIVĂ – Carbonia, 09.05.2021

ISUS CU TINE, O, FEMEIE!

Iubiții Mei, aceasta este ora decisivă, râul sfânt va fi trecut doar de copiii Mei, ei se vor bucura de Mine pentru totdeauna.

Sfânta Fecioară Maria este deja pe Pământ și conduce pe mica rămășiță credincioasă lui Iisus.

Iubiți copii, Satana, în aceste vremuri se dezlănțuie cu toată răutatea sa, seamănă groază peste tot, aduce dezordine, lucrează riguros ca omul să fie docil cu voința sa.

Iubiții Mei copii, acum sunteți prinși de el, voi apucați tot ceea ce doriți și vă face plăcere, dar nimic nu este bun din ce aparține satanei. V-ați închis inima în fața iubirii Dumnezeului vostru, i-ați întors spatele.

O, omule! Ca atunci, ȘI ACUM Mă răstignești, ai devenit asemănător cu cel pe care îl venerezi în locul Meu. Îți pierzi sufletul, omule, în ritmul acesta nu întârzii să arzi în focul Gheenei.

Găsesc mângâiere doar la slujitorii Mei credincioși, copiii Mei adevărați și iubiți, ei Mi se dăruiesc în TOTUS TUUS, (CU TOTUL AL TĂU) pentru ca Eu să duc la bun sfârșit Planul Dumnezeului Dragoste.

OHHH, omule! ÎMI SCANDALIZEZI MICUȚII; TE TEDAI ÎN TOTALITATE PERVERTIRII; CARNEA TA IMPLORĂ PLĂCEREA.

Câtă durere pentru Dumnezeu Creatorul vostru, nu îndrăznesc să vă privesc în timp ce vă pierdeți în poftele voastre!

Satana v-a înmuiat venele în veninul lui, v-ați unit cu răul și ați devenit ca el, în răul mergeți.

Strig către această omenire toată durerea Mea, chiar dacă știu că nu servește la nimic,... dar când va veni timpul în care să vă prezentați înaintea Mea, Justiția Mea va fi mare.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5417222031653222&set=a.242597375782406

Un comentariu: