sâmbătă, 15 mai 2021

UNDE VEȚI PUNE INIMA VOASTRĂ CÂND TERIBILUL FLAGEL VA ÎNVĂLUI PĂMÂNTUL? - Carbonia 08.05.2021

Lăudat să fie Iisus Hristos! Sfânt! Sfânt! Sfânt e Domnul nostru Iisus Hristos!

Vegheați să nu cădeți în ispită, vine ora amară pentru cei departe de Iubire.

FIII MEI, ZIUA MEA SE APROPIE, TIMPUL ESTE TRECUT, TUNETUL ESTE GATA SĂ AVERTIZEZE TOT PĂMÂNTUL, TOȚI OAMENII VOR AUZI!

Încredeți-vă în Sfânta Mea Evanghelie,oamenilor, convertiți-vă, însemnați-vă în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. DUMNEZEU ESTE, O, OAMENILOR! DUMNEZEU EXISTĂ, DUMNEZEU TRĂIEȘTE!

UNDE VEȚI PUNE INIMA VOASTRĂ  CÂND TERIBILUL FLAGEL VA ÎNVĂLUI PAMÂNTUL?

CUI ÎI VEȚI CERE AJUTOR, FIII MEI, CUI?

POATE CELUI CARE VĂ CONDUCE ÎN INFERNUL LUI?

Aveți grijă să nu cădeți în capcana iadului Satanei, ferocitatea lui este mare, vă va rupe carnea și vă va zdrobi inima.

Dacă nu renunțați la Satana,... DACĂ NU VĂ ÎNTOARCEȚI DEGRABĂ  LA CEL CARE V-A CREAT, veți fi prada călăilor săi.

Am venit pe pământ din dragoste, să vă eliberez de moarte,... de sclavia satanei,... dar sunteți ca niște frunze în vânt, astăzi Mă ascultați, însă a doua zi vă reluați calea spre Gheenă.

Adevăr, adevăr vă spun: acestea sunt ultimele cuvinte pentru voi, cei care nu vreți să vă convertiți,... voi, cei care nu vreți să luați adevărul în serios.

Găsiți lucrurile Cerului greu de acceptat, nu vreți să renunțați la această viață de perversiune, păcatul deja s-a înrădăcinat acum în voi și ′′NU VREȚI SĂ RENUNȚAȚI".

Adevăr, adevăr vă spun vouă, oamenilor: aceste cuvinte ale Mele sunt pentru voi mântuire, NU MĂ RENEGAȚI DIN NOU PENTRU CĂ MÂINE NU VEȚI MAI AVEA POSIBILITATEA SĂ O FACEȚI, TOTUL ESTE PE CALE SĂ SE ÎNTUNECE, lumea va fi complet învăluită în întuneric și cine alege să urmeze păcatul, va plânge cu lacrimi de sânge.

Luați exemplu din viața Sfinților,... convertiți-vă, copiii Mei, convertiți-vă! Aveți curajul să o faceți ACUM, până nu e prea târziu.

AVEȚI GRIJĂ ACUM! ... Cereți iertare! Întoarceți-vă la Cel care este Calea, Adevărul și Viața.

Iisus, Unicul Salvator.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5414340298608062&set=a.242597375782406

Un comentariu:

  1. Lăudați să fie Isus și Maria.Va rog frumos să traduceți mesajul din 27 aprilie primit de Maria Julianna . Vă mulțumesc mult .

    RăspundețiȘtergere