duminică, 23 mai 2021

IUBIȚI FII, UN OM VA VENI ÎN CURÂND... Trevignano Romano, 12 mai 2021

Cenacol în Polonia

Iubiții mei copiii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că mi-ați ascultat chemarea în inima voastră.

Copiii mei, vremurile pe care le trăiți vor fi dureroase, acesta  este motivul pentru care apar pe pământ, ca să-mi pot aduna toți copiii împrăștiați în lumea întreagă, vă rog, copii, să aveți milă de Isus al meu, mai mult decât înainte este blestemat și tratat rău, acest comportament continuă să-L biciuiască fără nicio milă.

Iubiți copii, în curând va sosi un om care va fi aclamat de puternicii tuturor națiunilor, dar el va fi antihrist, de data aceasta este aproape, persecuțiile vor începe în toate părțile lumii, dar nu vă temeți pentru că voi fi mereu cu voi pentru a vă proteja.

Copiii mei, nu vă fie frică de adevăr și de credința voastră, vă recomand să urmați mereu Sfânta Evanghelie.

Astăzi vor coborî multe haruri peste voi.

Vă las cu binecuvântarea mea mamă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5431132680262157&set=a.242597375782406 

2 comentarii: