duminică, 30 mai 2021

COPIII MEI, CÂT DE MULT SUFĂR CÂND ÎI VĂD PE COPIII MEI IUBIȚI ACCEPTÂND LEGILE LUI SATAN - Trevignano Romano, 22 mai 2021


Iubiți copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați auzit chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, cât sufăr când îi văd pe copiii mei iubiți acceptând legile lui Satan.

Uneori chiar și credincioșii s-au implicat în această luptă împotriva lui Dumnezeu, dar credeți voi că știți mai mult decât Dumnezeu? Credeți că puteți primi toate harurile doar pentru că v-ați rugat în mod distrat, fără să vă deschideți inima?

Iubiți copii, în apariții v-am pregătit pentru acest moment, dar nu am fost ascultată, ci mai degrabă am fost batjocorită și acuzată că L-am ascuns pe Fiul meu Isus; dar nu a spus Isus, în timp ce era pe cruce, că eu voi fi mama voastră? De ce negați tot ce s-a întâmplat? Ce s-a întâmplat cu voi, copiii mei?

Cu toate acestea, Dumnezeu este mai puternic decât Satana, dar voi preferați să trăiți în lume fără niciun sacrificiu.

Copiii mei, rugați-vă pentru Biserică și pentru preoți, căci ei vor trebui să înfrunte răul.

Mâine, în timpul slujbei, dacă aveți o inimă deschisă, Duhul Sfânt va coborî peste voi.

Rugați-vă pentru Venezuela.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5492505570791534&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu