marți, 4 mai 2021

“SĂ NU VĂ FIE TEAMĂ NICIODATĂ DE CEEA CE SE VA ÎNTÂMPLA ÎN CURÂND PENTRU CĂ EU VOI FI CU VOI” - Trevignano Romano, 27 aprilie 2021

 Dragă fiică, îți mulțumesc că m-ai primit în inima ta.

Fiica mea, ceea ce se va întâmpla în acest moment a fost scris. În curând va începe adevărata persecuție a creștinilor, dar nu vă temeți pentru că Eu vă voi proteja.

Necazurile vor veni, Fiul meu a fost numit nebun chiar și de rudele cele mai apropiate, deci când buzele voastre vor pronunța Numele Lui Sfânt, atunci va începe răutatea, unii dintre copiii mei poate vor da înapoi pentru că sunt plagiați de noua religie care nu aparține lui Dumnezeu.

Fiica mea, dedicați-vă mai mult rugăciunii și postului, rugați-vă pentru cei bolnavi în suflet. Amintiți-vă că Dumnezeu este drept și dreptatea Lui va face ca Biserica să tremure, EL nu va permite ca nelegiuirea să stăpânească și cuvântul Său să poată fi schimbat.

Fiica mea, lumea și omenirea au nevoie de îndrumare, aceste mesaje răspândite vor fi perle pentru cei care știu adevărul; nu te teme, adevărul trebuie strigat în mii de locuri ca să poată începe convertirea în inima fiilor mei.

Să nu vă fie teamă niciodată de ceea ce se va întâmpla în curând pentru că Eu voi fi cu voi, fiți înțelepți cu sufletele celor care se vor apropia de voi, unii vă vor înșela, fiți vigilenți și pregătiți.

Vă binecuvântez acum în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5354267777948648&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu