vineri, 28 mai 2021

COPII, PĂMÂNTUL ÎN CURÂND VA SUFERI CEA MAI MARE PURIFICARE, APELE VOR INVADA PĂMÂNTUL ȘI ... Trevignano Romano, 18 mai 2021

 Copiii mei, vă mulțumesc că ați fost aici în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inima voastră.

Iubiți copii, nu așteptați ultimele clipe, ci prindeți-mă de mâini și lăsați-vă conduși acolo unde nu există nelegiuire, mândrie și orgoliu.

Copii, pământul va suferi în curând cea mai mare purificare, apele vor invada Pământul și focul va coborî din cer, aveți curaj în credință și se supuneți-vă lui Iisus Dumnezeul vostru, salvarea va fi pentru poporul meu, nu vă temeți, ci fiți gata.

Rugați-vă pentru Biserică, de acolo au venit dezbinările și lor le spun: POCĂIȚI-vă înainte să fie prea târziu, și pentru aceasta Iisus suferă.

Rugați-vă, copiii mei, pentru că gherilele vor fi din ce în ce mai puternice, rugați-vă pentru preoți sfinți pentru că vor avea foarte multă nevoie.

Acum vă las cu binecuvântarea mea sfântă în numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt, amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5463020220406736 

Un comentariu: