marți, 4 mai 2021

ISUS DIN ÎNALTUL CERULUI STRIGĂ DREPTATE! - Carbonia, 25.04.2021, ora 17:58

AȘA ZICE DOMNUL, DUMNEZEUL OȘTIRILOR: Eu sunt Salvarea, cine crede în Mine va trăi veșnic!

Orele trec repede în viața voastră, oameni.

Ce mai așteptați să vă convertiți?

Pe cine slujiți?

Cum vă pregătiți?

Vă auziți inima bătând din iubire?

Aveți în gândurile voastre dorința de lucrurile Raiului?

Simțiți în voi parfumul lucrurilor bune?

Vă susțineți prin rugăciune?

Postiți de lucrurile lumii?

Vă pregătiți sufletul pentru mântuire?

AVERTIZEZ ACEASTĂ OMENIRE CĂ TOTUL ESTE APROAPE DE SFÂRȘIT!

LUMEA ACEASTA ÎȘI VA SCHIMBA ÎNFĂȚIȘAREA, MARI VOR FI REVOLTELE ′′DACĂ′′ OMUL NU SE ÎNTOARCE LA MINE, DUMNEZEUL LUI CREATOR.

Adevăr vă spun vouă, o, oameni:  ZIUA CEA MARE este aproape, deci pregătiți-vă dacă vreți să vă mântuiți,... mărturisiți-vă păcatele, păstrați-vă puri.

ISUS DIN ÎNALTUL CERULUI STRIGĂ DREPTATE! Generația aceasta a întrecut orice limită, răutatea crește mult. Satana îi antrenează la rău pe cei care s-au lăsat pradă ușoară ghearelor sale.

ADEVĂRUL ESTE ELIMINAT!

Omul, dedicat acum lui Lucifer, se pecetluiește în moarte, se târăște la picioarele lui, nu mai este inteligent, este acum orb, nu vede dincolo de nas, rătăcește ca un zombi, fără să conștientizeze, se luptă deschis cu Creatorul său.

Voi precipita mânia Mea asupra acestei Omeniri,îi voi distruge pe cei răi și îi voi ridica pe cei drepți la Mine. OMUL SĂ FIE CONȘTIENT DE IGNORANȚA LUI FAȚĂ DE LUCRURILE LUI DUMNEZEU.

Rasa umană s-a dedat satanei, s-a făcut disponibil la comanda sa,... Nu mai pot aștepta, trebuie să intervin pentru a pune capăt acestui blestem satanic, trebuie să-Mi salvez poporul.

Așteptați-mă bucuroși, o, voi credincioși Dumnezeului vostru Iubire, să nu vă lăsați inima în suferință, bucurați-vă pentru că ELIBERATORUL este deja la voi.

Voi ridica o nouă descendență, o generație sfântă în Mine. Va crește în Mine vlăstarul noului Meu popor, Eu îl voi învăța despre Lucrurile lui Dumnezeu și îl voi pune să conducă popoare și națiuni.

Îi voi surprinde pe dușmanii Mei, îi voi pune la perete, nu vor putea face nimic peste Puterea Mea.

EU SUNT UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU! SINGURUL DUMNEZEU!

NU MAI ESTE ALT DUMNEZEU ÎN AFARĂ DE MINE! EU SUNT!

Voi sătura poporul Meu din Potirul Meu, îl voi bucura cu Mine,... EU SUNT!

Iată-Mă, o poporul Meu, iubitul Meu popor! Iată, Dumnezeul tău intervine pentru a-ți aduce frumusețe și bucurie :... fii gata, cu încălțămintea în picioare, șoldurile încinse și toiagul în mână.

NIMENI NU ȘTIE NICI ZIUA, NICI ORA, INTERVENȚIA MEA VA FI PE NEAȘTEPTATE!

AȘA ZICE DOMNUL DUMNEZEUL OȘTIRILOR.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5353212961387463 

Un comentariu: