miercuri, 12 mai 2021

TOTUL ESTE PREGĂTIT PENTRU MICA MEA RĂMĂȘIȚĂ - Trevignano Romano, 03 mai 2021

Dragi fii, vă mulțumesc că mi-ați ascultat chemarea în inima voastră și vă mulțumesc că v-ați îndoit genunchii.

Iubiți fii, sunteți în mijlocul unei lupte spirituale pe care omenirea nu a mai trăit-o niciodată. Fiilor, rămâneți fermi în credință și rugați-vă, rugați-vă mult ca să fiți gata când va veni momentul.

Amintiți-vă că necazurile vor fi parte din aceste vremuri, dar nu uitați că suferința cu cât este mai mare și harurile vor fi enorme.

Fiii mei, războiul dintre bine și rău este pe pământ așa cum a fost în cer, dar voi nu trebuie să vă temeți pentru că cine cere ajutorul Lui îl va avea ca prim consolator, iubirea este biruitoare și voi împreună cu El.

Nu alimentați întunericul, dar convertiți-vă repede, timpul este la finalul lui.

Unde vă va chema Isus, mergeți fără ezitare și nimic nu vă va lipsi, fiți profeții acestor vremuri, mergeți și propovăduiți iubirea infinită a lui Dumnezeu și a mea ca Mamă.

Fiilor, multe vor fi harurile care coboară aici astăzi. Întotdeauna să aveți curajul credinței.Totul este pregătit pentru mica mea rămășiță.

Amintiți-vă că dacă Dumnezeu permite toate acestea, este ca să vă dea posibilitatea de a alege întotdeauna în liberul arbitru.

Acum vă dau binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5391748814200544&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu