luni, 31 mai 2021

RUGAȚI-VĂ CA EUHARISTIA SĂ NU VĂ FIE LUATĂ - Trevignano Romano, 25 mai 2021

Frații Mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune.

Astăzi aș vrea să vă reamintesc: Eu particip la toate slujbele, simt o durere puternică atunci când Mă chinuiți continuu, când văd că mulți dintre copiii Mei, mai ales cei dragi ai Mei, Îmi profanează trupul cu lipsa de respect, luându-Mă cu mâinile voastre murdare, Mă uit la voi în acel moment și plâng, plâng atât de mult.

Va veni foametea și alți viruși mai răi, dar dacă nu vă încredințați Mie și dacă nu vă prindeți de mâinile Preasfintei Mele Maici, unde veți merge singuri? Totul v-a fost dezvăluit, dar voi sunteți orbi și surzi.

Un vânt puternic va mătura acest virus, vă rog să vă rugați la milostivirea divină, altfel un alt virus teribil vă va lovi și nu va mai exista niciun leac. Rugați-vă ca Euharistia să nu vă fie luată.

Ascultați adevărul strigat din amvonul dealului binecuvântat al Tatălui Meu și viața voastră, împreună cu trupul vostru, vor străluci de o lumină imensă.

"Isus mă invită să citesc a doua scrisoare a lui Ioan, capitolul 1."

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, în numele Meu și al Sfântului Duh.

Iisus al vostru.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5497780533597371&set=a.242597375782406

Un comentariu: