duminică, 23 mai 2021

ACUM FIȚI ATENȚI LA SOSIREA ANTIHRISTULUI - Carbonia, 14.05.2021, ora 10:14

Ard de dragoste pentru voi, fiii mei, va îmbrățișez și vă binecuvântez.

Eu sunt Tota Pulchra, Sfânta Fecioară Maria, vin din Cer ca să vă iau sub protecția mea.

Tatăl mă trimite printre voi să vă învăț lucrurile cerești, să vă pun în condiții de a vă deschide inima către Cel Preaînalt.

Îngenuncheați în rugăciune, în fața Crucifixului, cereți cu umilință harul Milei Sale Divine după ce i-ați cerut iertare cu inimă căită pentru păcatele voastre și ale lumii întregi.

IUBIȚI FII, CERUL ESTE NERĂBDĂTOR, GATA PREGĂTIT DE ATAC. ODATĂ CE BĂRBATUL VĂTĂMĂTOR VA DECLARA SENTINȚA SA PENTRU DISTRUGEREA BISERICII LUI ISUS, IATĂ, CARE CU CAI ȘI CAVALERI VOR COBORÎ PE PĂMÂNT PENTRU A DISTRUGE EREZIA ȘI RĂUTATEA.

Armata lui Dumnezeu este puternică în Dumnezeu, niciodată nu va pierde lupta.

Conducătorilor carelor Sfântului Arhanghel Mihail... degetul lui Dumnezeu le indică direcția, le marchează unde să străpungă sabia luminii.

Este ora a șasea, răstignirea acestei omeniri rele este aproape.

Eu, Sfânta Maria, Fecioară Maica lui Iisus, vin să vă implor pentru convertire.

PEREȚII ROMEI SUNT GATA SĂ CADĂ, VA FI O BUBUITURĂ CARE VA AVERTIZA ÎNTREAGA LUME ȘI VA FI VĂZUTĂ.

Acum fiți atenți la venirea ANTICRISTULUI, el se va prezenta ca Mesia, dar în adevăr este adversarul lui Mesia! Se va arăta bun și generos, dar va fi tactică de a atrage cât mai multe suflete posibil la sine.

Copiii mei, acesta este momentul durerilor, dacă lumea nu se întoarce la Dumnezeu, totul va cădea în abis, Iadul va înghiți multe suflete.

Îmi deschid Mantia peste copiii mei, îi voi proteja în această luptă împotriva Satanei și îi voi face biruitori alături de mine.

DUMNEZEU ESTE CU NOI ȘI DACĂ DUMNEZEU ESTE CU NOI,... CINE ESTE ÎMPOTRIVA NOASTRĂ?

Vă binecuvântez și vă îndemn să vă rugați Sfântul Rozariu, iar și iar cu dragoste.

Fecioara Maria, Maica Domnului!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5437924179583007&set=a.242597375782406

2 comentarii:

  1. Sf Fecioară Maria miluiește pe noi păcătoșii

    RăspundețiȘtergere
  2. Indurarea și mila Domnului sa fie peste noi maica sfântă acoperă poporul tau cu iubirea ta slăvit să fii doamne

    RăspundețiȘtergere