luni, 10 mai 2021

DECLAR CĂ ESTE APROAPE AVERTISMENTUL! - Carbonia, 01.05.2021

BARCA LUI PETRU SE SCUFUNDĂ COMPLET.

Isus strigă disprețul Său față de preoții Săi, oameni necredincioși, fără iubire pentru Iubire.

Am ajuns în faza finală, Cerul strigă Justiție! Dumnezeu este cel care strigă Dreptatea Sa!

O, oameni, nu veți mai avea harul Lui, veți fi îngropați de vii în dărâmăturile care se vor prăbuși asupra voastră.

Templul a fost profanat, Dumnezeu a fost îndepărtat din Casa Lui, credincioșii Lui amăgiți cu nebunii! Săracii oameni, săraci pentru că acum sunt lipsiți de Adevăr,... cred orbește în cel care îi trage în Iad.

Răutatea avansează, din fiecare colț al Pământului se ridică țipete, lamentări și dureri. Nu pot privi această Omenire mizerabilă împietrită în păcat, înrobită în încăpățânarea ei, trăiește pentru lucrurile din lumea aceasta, se bucură în plăcerile ei.

Copiii Mei sunt fascinați de rău, de tot ceea ce este moarte! Întunericul intră în posesia oamenilor, le absoarbe sufletele, îi face incapabili de a înțelege cu propria lor minte.

... Suntem aproape la final.

Astăzi, Eu, Dumnezeu, Regele Universului, vă pun aceste întrebări:

VEȚI FI CAPABILI SĂ MĂ RECUNOAȘTEȚI?

VEȚI PUTEA ALEGE LIBERTATEA, DACĂ SĂ VĂ ÎNTOARCEȚI LA DUMNEZEUL VOSTRU IUBIRE

SAU SĂ APARȚINEȚI SATANEI?

VEȚI REUȘI SĂ MĂ PRIVIȚI ÎN OCHI?

Bietele Mele creaturi, aproape sunteți defăimați de păcatul care v-a denaturat și v-a făcut incompetenți.

Dar, uitați-vă acum, ce voi prezenta Eu, Dumnezeu, în Dreptatea Mea! ... Veți vedea asta cu toții pentru că este Voia lui Dumnezeu!

Vor cădea ticăloșii de pe tronuri! Le voi răsturna imperiile!

Îi voi goli de tot binele, vor cădea ca sacii goi pe pământ și se vor târî ca șerpii, se vor obișnui cu țărâna pe care o vor ridica în zvârcolirile durerii lor.

Este sfârșitul unei istorii a răului,... s-a întâmplat! Dar acum Eu, Dumnezeu voi deschide Noua Eră pentru libertatea copiilor Mei unde vor găsi pace și bucurie și se vor încânta de orice Bine al Meu.

Adio tuturor celor care nu Îmi aparțin pentru că în liberul vostru arbitru ați ales un alt dumnezeu, cel al morții veșnice. Amin!

CU SCEPTRUL ÎN MÂNĂ, DECLAR CĂ ESTE APROAPE AVERTISMENTUL!

Isus, Regele regilor!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5372177346157691&set=a.242597375782406

Un comentariu: