miercuri, 26 mai 2021

DUMNEZEU PROCLAMĂ ERA IZBĂVIRII! - Carbonia, 16.05.2021, ora 17:30

 Copiii Mei, pregătiți-vă pentru bătălia finală!

Acum că regele cel rău a pus în acțiune planul său blestemat, iată că cerul intervine. Milostivire și har pentru copiii Săi, blestem veșnic pentru copiii satanei.

PROCLAM ERA IZBĂVIRII!

Copii, totul se mișcă în Milostivirea Mea pentru voi, cei care Mă ascultați, Mă onorați, Mă slujiți și Mă urmați.

Potirul Meu este vărsat, brațul Meu nu va rata ținta, orice om rău va fi pus într-o suferință infinită.

Dumnezeu, în biserica Lui, a dat slujire preoțească copiilor Săi, dar aceștia i-au întors spatele, au făcut un nou legământ cu diavolul, i s-au alăturat și L-au renegat pe Cel ce Este!

Furtuna este deja în desfășurare, Biciului Tatălui nu va rata scopul, nimeni dintre cei care nu s-au întors la Adevăr nu va putea scăpa de marea pedeapsă.

Noroiul care iese din pământ va scufunda orașe întregi, oamenii răi vor fi îngropați în el.

Această dictatura trebuie oprită, poporul Meu este epuizat, plânsul Mariei este mare,... își pierde copiii în atrocitățile blestemate ale Satanei.

Maria cere să-și înceapă planul,... alături de ea va fi tot Cerul, cu mantia ei își va proteja copiii de distrugere.

CA ȘI CO-MÂNTUITOARE A PLANULUI DE SALVARE, va ghida poporul lui Dumnezeu spre victorie, îl va prezenta Tatălui, sfânt și imaculat în dragoste.

Trăiți vremuri de mari nenorociri, o, oamenilor, totul s-a înrăutățit de când tronul lui Petru a fost cucerit de Satana.

PREASFÂNTA FECIOARĂ MARIA: Dumnezeu Tatăl Atotputernic Jahwè mă trimite printre voi, copiii mei, PREGĂTIȚI-VĂ CASELE VOASTRE!

REFUGIILE SUNT GATA,... PREGĂTITE DUPĂ REGULILE LUI DUMNEZEU.

Iată, timpul meu începe acum, cu voi toți care mă așteptați ca îndrumătoare.

EU, REGINĂ A IUBIRII, MAICA TUTUROR POPOARELOR, DOAMNA TUTUROR OȘTIRILOR CEREȘTI, vin să-mi conduc poporul meu spre sfințenie și biruință în Hristos Iisus Fiul meu.

Împodobită cu culorile frumoase ale curcubeului, mă veți vedea coborând din Cer.

EU, FEMEIA ÎMBRĂCAT DE SOARE!

Ca Maică a lui Iisus, mă veți onora și îmi veți da titlul de: DIVINĂ MAMĂ A LUI DUMNEZEU! Victorioasă în Hristos Iisus.

Îmi deschid mantia pentru a întâmpina mica rămășiță, poporul credincios a lui Iisus.

IATĂ, FIII MEI BINECUVÂNTAȚI, AȘTEPTAȚI-MĂ CU VESELIE, CALVARUL VOSTRU SE TERMINĂ AICI, CERUL VĂ ÎMBRACĂ CU DARURILE DUHULUI SFÂNT ȘI VĂ CONDUCE LA NOUA ERĂ, ÎN HAINE CURATE ȘI CUVÂNT PĂTRUNZĂTOR.

Iată Împărăția lui Dumnezeu pe pământ! Totul este la locul lui. Amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5449501388425286

2 comentarii: