vineri, 7 mai 2021

FIII MEI VOR AVEA SEMNUL CRUCII PE FRUNTE - Carbonia, 26.04.2021

Vă aștept cu dragoste înflăcărată pe voi, toți cei care îmi aduceți mângâiere.

SUNT ÎNDURERAT pentru această Omenire infidelă, lipsită de bun simț, dedicată răutății.
SUNT DEZAMĂGIT de consacrații mei, trebuiau să Mă servească cu credință absolută, în schimb lmi întorc spatele pentru o bucată mizerabilă de argint.
SUNT DEZAMĂGIT de toți acei copii care nu Mă mai iubesc pentru că au devenit servitorii lui Lucifer.
Astăzi văd în voi, o, oameni, pecetea Bestiei, vă văd dedicați lui, Răului!
Copiii Iubirii, oh, voi cei care Mă mângâiați și Mă numiți Tată, cu adevărat vă spun:
CAVALERII RAIULUI MEU SUNT ARANJAȚI, ARMATA ESTE ALINIATĂ PENTRU ATAC.
EI NU VOR RATA ȚINTA ÎMPOTRIVA DUȘMANULUI, EU DUMNEZEU VOI FI ÎN EI ȘI VOI LOVI MORTAL SERVITORII LUI SATANA.
Îmbrățișați Sfânta Evanghelie, o, oameni, aspirați la lucrurile lui Dumnezeu,... renunțați la satana,... la seducțiile sale.
Furtuna va fi în curând asupra voastră, o, oameni, nimeni care nu este pecetluit în Mine nu va scăpa.
SIGILIUL MEU ESTE ÎN SÂNGELE MEU PREȚIOS.
FIII MEI VOR AVEA SEMNUL CRUCII PE FRUNTE,... NICIUNUL DINTRE EI NU VA MURI,
VOR FI TOȚI VICTORIOȘI ÎN MINE.
EU SUNT CEL CE SUNT,
SUNT TATĂL, FIUL ȘI DUHUL SFÂNT, UN SINGUR LUCRU, DISTINCT DAR ACELAȘI.
Eu sunt Dumnezeu Iubire, Creatorul, Mântuitorul vostru. În următoarea Mea intervenție vin să-Mi eliberez Poporul de sclavia satanei, pe care îl voi pune în lanțuri,... Mâinile Mele Sfinte vor fi lanțurile lui pentru totdeauna,... nu se va mai putea elibera niciodată! Eu Sunt, o, oameni, EU SUNT!
Pronunțați-Mi Numele Meu Sfânt cu putere, fiți îndrăzneți, fiți adevărați soldați ai lui Cristos. Luptați împreună cu Sfânta Fecioară Maria, Maica lui Isus și Maica voastră, cu Sfântul Rozariu:
“CEREȚI-MI HARUL PENTRU ACEASTĂ OMENIRE PIERDUTĂ ÎN PĂCAT”.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă neîncetat, CERUL VA INTRA PE NEAȘTEPTATE și, pentru cine nu va fi convertit, va fi plâns și scrâșnirea dinților.
Înainte, fii ai Luminii, aceasta este ora răscumpărării voastre,... iată că Eu vin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu