luni, 16 august 2021

COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ PENTRU CA TOȚI SĂ-L RECUNOASCĂ PE UNICUL DUMNEZEUL Trevignano Romano, 11 august 2021

Caltanissetta

Iubiți copii, vă mulțumesc pentru că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Iubiții mei copii, rugați-vă foarte mult pentru ca mulți dintre frații voștri să aibă puterea de a respinge răul.

Uitați-vă la lume, arde, mările și apele intră în case, sunteți în culmea haosului. Copiii mei, rugați-vă pentru ca toți să poată să-l recunoască pe unicul Dumnezeu.

În aceste vremuri, mulți se întorc la doctrinele false care distrug singurul adevăr. Copiii mei, situația nu se îmbunătățește, ci se înrăutățește din ce în ce mai mult, provocând prăbușirea economiei, comunismul se instalează și acesta este unul dintre motivele pentru care vă spun că în curând veți fi forțați să vă ascundeți pentru liturghii, amintiți-vă, de asemenea, că ați fost aleși ca martori a tot ceea ce a fost prezis, așa că fiți puternici în credință, îngerii și arhanghelii mei vă vor proteja, suntem la bătălia finală, nu vă temeți niciodată.

Rugați-vă pentru Turcia. Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5872172029491551&set=a.242597375782406

Un comentariu: