vineri, 27 august 2021

VĂ CER, COPIII MEI: CONSACRAȚI-VĂ MIE ÎN FIECARE ZI... Trevignano Romano, 21 august

 

Iubiții mei copii, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, acestea sunt vremurile anunțate și voi ați fost aleși ca martori.

În curând, veți auzi și veți vedea războaie peste tot, cutremurele se vor succeda unul după altul până când va veni cel mai rău.

Copiii mei, aveți credință, rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă mult, numai așa veți putea să vă protejați, de acum ceea ce va veni nu va putea fi atenuat, dar voi nu trebuie să vă temeți de nimic, iubiți-L pe Dumnezeu, continuați cu grupurile de rugăciune încredințându-vă numai Lui și milostivirii Sale infinite.

Nu vă opriți niciodată, ci mergeți înainte cu putere în singurul adevăr. Vă cer, copii: consacrați-vă în fiecare zi Mie, Mama voastră, și Eu vă voi pune mantia mea în jurul vostru pentru a vă proteja mereu.

Să nu vă fie frică niciodată. Rugați-vă pentru Biserică, deoarece confuzia se răspândește.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5924314430943977&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu