luni, 23 august 2021

"...DAR NU VĂ DAȚI SEAMA CĂ LUMEA PE CARE O CUNOAȘTEȚI NU VA MAI EXISTA?" - Trevignano Romano, 17 august

 Cenaclu în Canicattì (Ag)

Iubiții mei copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, văd că nu sunteți încă pregătiți, dar vă cer să nu amânați ceea ce ați putea face acum, nu mai aveți mult timp, îndreptați lucrurile cât mai repede, mai ales ceea ce vă tulbură inima, faceți o confesiune bună, urmați adevăratul Magisteriu al Bisericii, convertiți-vă repede pentru că nu mai este timp, gândiți-vă mai mult la viața voastră spirituală.

Copiii mei, zgomotul războaielor începe să se audă, dar nu înțelegeți că lumea pe care o cunoașteți nu va mai exista? Fiul meu Isus va veni în dreptate, această omenire nu se eliberează de păcat și de aceea vă cer: copii, fiți atenți, calea de urmat este calea binelui și dacă vă întrebați care este, vă spun să urmați Evanghelia și cele 10 porunci și cine nu se va teme și își va întări credința, va avea haruri din belșug, de aceea vă cer să rămâneți în iubirea lui Dumnezeu.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh.

Multe haruri vor coborî asupra voastră.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5903149893060431&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu