marți, 31 august 2021

ESTE SFÂRȘITUL ACESTEI PANDEMII, IATĂ CĂ EU INTERVIN PENTRU A VINDECA TOTUL - Carbonia, 26.08.2021, ora 00:42

 Lumina lumii intră în lume pentru a o ilumina prin ea însăși.  

Eu sunt al vostru, copiii Mei, Eu sunt viața voastră, bucuria voastră, eliberarea voastră!

Iată-Mă, copiii Mei, vin la voi pentru a vă da din Mine, pentru a vă lua la Mine și pentru a vă încânta cu Mine.

SIMȚIȚI IUBIREA MEA ÎN INIMILE VOASTRE,

VĂ SURPRINDEȚI CU ATÂTA FRUMUSEȚE ȘI DULCEAȚĂ,

NU EXISTĂ NIMIC MAI MARE DECÂT IUBIREA DUMNEZEULUI VOSTRU CREATOR.

ESTE SFÂRȘITUL ACESTEI PANDEMII; IATĂ CĂ EU INTERVIN PENTRU A VINDECA TOTUL.

Satana se va întoarce în Iadul său blestemat și Pământul Mă va recăpăta, pentru că Eu îl voi purifica. Eu sunt Cel Ce Sunt, ...Eu sunt Începutul și Sfârșitul, ...Eu sunt Universul, sunt Totul.

Meditați, voi, oameni toți, meditați la aceste cuvinte ale Mele, a venit ceasul eliberării voastre. Rugați-vă și postiți de la lucrurile lumii, îndepărtați-vă de păcat, ieșiți la lumină în Mine, declarați-vă copiii Mei, fiți adevărați copii ai lui Dumnezeu, soldați curajoși în această bătălie finală împotriva lui Satan.

PREASFÂNTA MARIA ESTE CU VOI, ÎN CURÂND ÎI VEȚI VEDEA CHIPUL, ESTE PLINĂ DE LUMINĂ ȘI DE IUBIRE, VĂ ÎNTINDE MÂNA PENTRU A VĂ CONDUCE LA MINE, VEȚI INTRA CU EA ÎN TOATE ALE MELE.

Prințul acestei lumi și-a încheiat domnia asupra Pământului, iadul va rămâne lumea lui unde plânsul și scrâșnitul dinților vor fi pentru totdeauna.

Vreau să-Mi consolez poporul, vreau să le dau din Mine, vreau să realizez acum planul Meu de mântuire, de aceea vă invit astăzi să fiți vigilenți, să fiți pregătiți, ... șarpele blestemat este pe cale să lanseze ultimul său atac mortal, dar va cădea lamentabil, pentru că Maria va interveni cu armata ei pentru a-i zdrobi capul. Este sfârșitul unui timp străvechi, iată noul timp în iubire și fericire în Dumnezeu, pentru copiii lui Dumnezeu!

SĂ MERITAȚI ACEST DAR AL IUBIRII, COPIII MEI,

PREGĂTIȚI-VĂ SĂ PRIMIȚI DARURILE DUHULUI SFÂNT,

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU TRANSFIGURAREA ÎN CRISTOS ISUS, DUMNEZEUL VOSTRU IUBIRE.

Vă iubesc, vă binecuvântez și vă aștept puternici în lupta împotriva ultimului blestem satanic, după care fața voastră va fi transfigurată și veți fi asemenea lui Dumnezeu-Iubire, Creatorul vostru.

Victorie!

Domnul, Dumnezeul vostru Iubire.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5949143611794392&set=a.242597375782406

Un comentariu: