marți, 10 august 2021

IUBIȚII MEI COPII, VĂ CER SĂ FIȚI PREGĂTIȚI PENTRU CĂ AVERTISMENTUL ESTE FOARTE APROAPE - Trevignano Romano, 3 august 2021

Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați ascultat chemarea mea în inimile voastre.

Iubiții mei copii, vă cer să fiți pregătiți pentru că Avertismentul este foarte aproape. Mulți se vor întoarce la Dumnezeu, chiar și cei care nu cred, în special preoții care nu cred în tot ceea ce trăiți în acest moment.

Unii vor găsi ceva care să denatureze ceea ce se va vedea (la Avertisment) și nu vor vrea să recunoască faptul că Dumnezeu poate face totul, iar în acel moment vor fi ales.

Eu, Maica lui Dumnezeu și Mama voastră, vreau să vă apăr pentru vremurile cumplite care vor veni. Vreau să vă atrag atenția că în curând vor fi războaie în lume, dar acesta va fi momentul în care va veni Anticristul, care se va prezenta ca un om al păcii.

Fiți atenți copii, nu vă lăsați mințile înșelate, ci fiți credincioși chiar și atunci când catolicismul devine păgânism și protestantism.

Fiți mereu cu Evanghelia și Rozariul în mână și nu vă lăsați distrași. Copiii mei, vreau să vă salvez pe toți și vă cer să depuneți mărturie.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Preasfintei Treimi.

Rugați-vă pentru omenirea pierdută și eu mă voi ruga cu voi.

Sfânta Fecioară spune că astăzi harurile vor coborî printre voi.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5829422360433185&set=a.242597375782406

Un comentariu: