duminică, 8 august 2021

FIȚI MÂNDRI CĂ AȚI FOST CHEMAȚI DE DUMNEZEU. A SOSIT TIMPUL RĂPIRII VOASTRE - Carbonia, 31bis.07.2021, ora 16:53 p.m.

(După cum îmi este dat să văd: ... desenez pe Sfânta Fecioară înmânându-ne un buchet de inimi).

Iată, cerul vă trimite un buchet de inimi, toate pentru voi, cei care ascultați și urmați cu dragoste Cuvântul lui Isus.

IUBIȚI COPII, STĂPÂNUL CASEI LUI ISRAEL ESTE CU VOI, ...CINE VĂ VA PUTEA FACE RĂU VREODATĂ?

DACĂ EL ÎȘI VEGHEAZĂ COPIII, CINE ÎI VA PUTEA SURPRINDE NOAPTEA?

MOARTEA NU-I VA ATINGE NICIODATĂ!...PENTRU CĂ EL VEGHEAZĂ ASUPRA LOR.

Fiți mândri că ați fost chemați de Dumnezeu, că v-ați îndreptat spre Cel care v-a creat. Ați renunțat la tot ce ați avut în această lume, ați preferat lucrurile lui Dumnezeu, ...acum veți fi printre frumusețile Sale infinite.

CERUL VĂ MULȚUMEȘTE PENTRU MUNCA VOASTRĂ ȘI VĂ CERE ÎN CONTINUARE ASCULTARE:

... SLUJIȚI LUI DUMNEZEU, SLUJIȚI LUCRAREA LUI ȘI PUNEȚI ÎN PRACTICĂ PORUNCILE LUI.

Preasfânta MARIA, Mama Mea adorată, este mereu cu voi pe acest deal, cu tandrețe și iubire vă însoțește până la Mine, Fiul ei Isus.

A sosit timpul Justiției Divine, e ora ei, veți vedea în continuare orori pe acest Pământ, dar veți vedea și minunile lui Dumnezeu asupra copiilor Săi.

Har și milostivire vouă, celor frumoși la suflet: ...fericiți sunt cei care se străduiesc pentru lucrurile cerului, căci ei vor fi binecuvântați în veci.

Eu vă aștept pe toți aici pe acest deal, mai este încă puțin până vine momentul răpirii voastre: ACESTA ESTE HARUL MEU PENTRU VOI, MILOSTIVIREA MEA PENTRU TOTUL VOSTRU față de MINE.

Dumnezeu este Tată, Mamă, Frate și Prieten adevărat, iar voi i-ați spus da Mântuitorului vostru. Iubiți ca niciodată de Dumnezeul vostru Creator, sunteți pe cale să fiți răsplătiți de El pentru tot ceea ce ați făcut și renunțat pentru a sluji planul Său de mântuire.

Păcat pentru voi, cei care nu ați fost loiali voinței Mele! O, voi care v-ați prefăcut că sunteți Dumnezeu pe pământ! Iată, pentru voi nu va fi un cer albastru, ci roșu ca focul: veți suferi în flăcările iadului.

Milostivirea și dragostea aparțin lui Dumnezeu, Dumnezeu nu împarte cu mamona. Eu sunt Cel care sunt! Eu am creat Universul! Eu sunt Totul și totul Îmi aparține. V-am cerut ajutor, v-am cerut ascultare, v-am rugat să Mă ajutați în această chemare a Mea, dar mulți au fugit, alții Mi-au luat locul, acum este timpul ca Dumnezeu să separe caprele de oi.

DUMNEZEU VĂ IUBEȘTE ȘI VĂ MÂNTUIEȘTE, RĂSPUNDEȚI LA HAR AȘA CUM VĂ CERE HARUL. AMIN.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5821389217903166

2 comentarii:

  1. 23 Dacă cineva vă va spune atunci: „Iată, Cristosul este aici!“ sau „Este acolo!“, să nu credeţi! 
    24 Căci se vor ridica cristoşi falşi şi profeţi falşi şi vor face semne mari şi minuni, pentru a-i înşela, dacă este posibil, chiar şi pe cei aleşi. 
    25 Iată că v-am spus mai dinainte! 
    26 Aşadar, dacă vă vor spune: „Iată, este în pustie!“, să nu vă duceţi; sau: „Iată-L în odăi ascunse!“, să nu credeţi! 
    27 Căci aşa cum iese fulgerul de la răsărit şi se vede până la apus, tot aşa va fi şi venirea Fiului Omului.

    Matei cap. 24

    RăspundețiȘtergere