duminică, 1 august 2021

"SĂ ȘTIȚI CĂ ESTE MOMENTUL SĂ ALEGEȚI ÎNTRE BINE ȘI RĂU" - Trevignano Romano, 24 iulie 2021

   Rimini

Fiica mea, să știi că ceea ce nimeni nu se așteaptă va veni, vremurile aleargă și se accelerează.

Draga mea fiică, aceasta este cea mai rea perioadă pe care o trăiește omenirea, atât de mulți oameni suferă, dar mai ales cei care nu-L cunosc pe Dumnezeu.

Războiul spiritual este încă deschis, dar cei care sunt credincioși nu au de ce să se teamă. Copiilor mei ai luminii le spun că răul nu-i va putea atinge, așa că fiți bucuroși și liniștiți, pentru că Providența va veni la voi fără ezitare.

Să știți că acesta este momentul alegerii între bine și rău, fie ca decizia voastră să fie spre bine și astfel spre viața veșnică.

Copiii mei, vă spun: tot acest rău se va sfârși, Satana profită de sufletele cele mai slabe și mai fragile, dar când va veni Fiul meu, totul va fi nou și reînnoit.

Mărturisiți că credința este bucurie, iubire și unitate.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Eu, Mama voastră, sunt cu voi.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5777487035626718&set=a.242597375782406

Un comentariu: