vineri, 20 august 2021

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS (C. United) - 19 august 2021

Această lume în care trăiți își trăiește deja ultimele zile, schimbarea de epocă este peste voi, totul a fost grăbit și o fac pentru a nu-i pierde pe ai Mei, pe acei credincioși care merg zi și noapte cu Mine.

Bătălia a început deja, războinicii Mei sunt în luptă, vă invit la rugăciune urgentă, nu mai este timp să căutați alte lucruri, trebuie să căutați doar cele spirituale, uitați de cele materiale, care nu vă vor salva sufletele.

AVERTISMENT! În curând Sfânta Jertfă va înceta și unele dogme ale Bisericii Mele vor fi înlăturate, deja se introduc doctrine moderniste, reformiste; Patimile, Moartea și Învierea mea vor deveni doar amintiri și simboluri, inclusiv cuvintele Sfintei Liturghii, în ceea ce dictează canonul, "ACESTA ESTE TRUPUL MEU ACESTA ESTE SÂNGELE MEU..." cuvintele transsubstanțierii vor fi schimbate. Religia catolică parcurge un drum fără întoarcere. Micuții Mei, EU permit acest lucru, pentru că Biserica Mea trebuie să fie curățată, purificată, BRAȚUL JUSTIȚIEI MELE ESTE DEJA ASUPRA EI! Voi dezrădăcina putreziciunea și păcatul, fumul satanei care o sufocă.

Fiți vigilenți, majoritatea nu își vor da seama când se va întâmpla acest lucru și vor urma doctrinele noi și moderne, mulți vor sta la aceeași masă cu diavolul, mulți în ascultare de preoții lor vor cădea sub aceste doctrine, ignoranța credincioșilor Mei este enormă, credința lor este călduță, nu cunosc doctrina lăsată de Mine, sunt foarte puțini episcopi și preoți curajoși care le apără, marea majoritate vor cădea împreună cu păstorii lor.

Micuții Mei sunt orbi, prizonieri în plasele celui rău, nu realizează planul sinistru de exterminare tăcută care se execută și care este departe de a se termina, cu noi viruși letali și restricții mult mai drastice care vor sosi în curând. O, iubită umanitate, în fiecare zi vă îndepărtați tot mai mult de DUMNEZEU și continuați să atrageți mai mult rău pe acest pământ.

Sunteți la porțile marelui adevăr care se va revela în curând, AVERTISMENTUL ȘI MILOSTIVIREA MEA. EU VOI ILUMINA CONȘTIINȚA TUTUROR, va fi o judecată, da, micuților, este judecata Mea, voi veți trăi, aceasta este o oportunitate pe care v-o dau, dar nu este o judecată finală, veți avea mila Mea, vă veți vedea în acel moment în locul în care ați fi fost dacă v-aș fi chemat în prezența Mea (moartea) în acel moment. Unii vor vedea raiul, alții purgatoriul, iar milioane iadul cu un foc care îi va cuprinde, acesta îi va sufoca, mulți vor fi disperați. Veți ști care este starea sufletului vostru și cum L-ați jignit pe DUMNEZEU. Lupta va fi mare, după ce vor trece aceste momente, trebuie să vă rugați, să vă adresați lui DUMNEZEU și să cereți îndurare. Este momentul pocăinței și al convertirii. Va fi greu, dar necesar, pentru că iubita Mea umanitate va avea ocazia să își întoarcă privirea către DUMNEZEU și să își ceară iertare.

Chiar și cu acest har, mulți vor dori să se arunce în locul întunericului, decizia și libertatea aparțin fiecăruia. Rugați-vă, micuților, pentru ca un număr cât mai mare de suflete să fie salvate și convertite. Vă invit acum să parcurgeți viața voastră interioară, să vă cereți iertare dacă nu ați făcut-o. Priviți starea sufletului vostru și cereți-i lui DUMNEZEU în rugăciune să vă lumineze, nu așteptați până la momentul judecății Mele.

RUGĂCIUNE, RUGĂCIUNE, mulțumiți-i lui DUMNEZEU pentru viața pe care o aveți, pentru sănătate, pentru hrana zilnică, cereți dacă vă lipsește ceva, dar fiți recunoscător Tatălui Ceresc.

Purificarea deja o trăiți, rugați-vă pentru țările voastre, pentru locuitorii lor, rugați-vă pentru CHILE, această țară va fi purificată intens, rugați-vă pentru PERU și MEXIC. RUGĂCIUNEA PENTRU FAMILII, ESTE TIMPUL SĂ VĂ REUNIȚI ȘI SĂ VĂ RUGAȚI, PREGĂTIȚI-VĂ ÎN TOATE SENSURILE, FĂCEȚI-VĂ PROVIZII DE ALIMENTE ȘI MEDICAMENTE.

CĂUTAȚI-O PE MAMA MEA, RUGAȚI-VĂ ÎMPREUNĂ CU EA ROZARIUL, SUNT ÎNCĂ PREZENT ÎN UNELE TABERNACOLE, BISERICI ȘI TEMPLE, PARTICIPAȚI LA SLUJBE ÎNAINTE CA SFÂNTA JERTFĂ SĂ FIE LUATĂ, PROFITAȚI DE ACEST TIMP, MICUȚII MEI, ȘI PRIVIȚI CRUCEA MEA. RUGAȚI-VĂ FĂRĂ SĂ VĂ DESCURAJAȚI, RUGAȚI-VĂ PENTRU NECREDINCIOȘI, ERETICI ȘI PĂCĂTOȘI, RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICA MEA CATOLICĂ, PROTEJAȚI BISERICA MEA. VĂ MULȚUMESC, MICUȚILOR, CĂ ÎMI ASCULTAȚI CHEMĂRILE. AMIN.

VISUL; Văd o carte pe coperta ei este o cruce și are garnituri de aur, apoi o mână care rupe filele cărții; da este vorba de misalul care va începe să se ceară, pe care preoții vor trebui să-l folosească. Doctrina învățată de DOMNUL nostru IISUS HRISTOS va fi schimbată și multe dintre ele anulate, să ne rugăm mult pentru Biserică și pentru păstorii ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu