marți, 10 august 2021

TREZIȚI-VĂ, OAMENI, TREZIȚI-VĂ! DEZASTRUL ESTE DEJA ASUPRA VOASTRĂ! - Carbonia, 03.08.2021, ora 19:00

Orele nopții se sfârșesc, soarele adoarme pe Pământ, luna răsare, lumina ei străpunge întunericul. Omul se odihnește, peste lume se lasă tăcerea. Stelele strălucesc pe ceruri, Dumnezeul Iubirii Veșnice își binecuvântează poporul și îi cheamă la El pe cei ce s-au îndepărtat.

Dați-mi din voi înșivă, făpturile Mele, veniți în Fața Mea, puternice în Mine, libere de păcat. Iubiți-Mă, creaturile Mele, aclamați Numele Meu sfânt, implorați intervenția Mea divină pe acest Pământ înghețat de lipsa iubirii, strigați-Mi ajutorul pentru păcătoși și rugați-vă pentru întoarcerea lor.

Este timpul pentru o convertire urgentă, copiii Mei; nu stați să vă relaxați pe plaje, pentru că tunetul va fi brusc și furtuna teribilă. AVEȚI GRIJĂ DE SUFLETELE VOASTRE, COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ SFÂNTUL ROZARIU, CONSACRAȚI-VĂ URGENT INIMII IMACULATE A MARIEI. Nu așteptați să vedeți ce se va dezlănțui în curând în fața ochilor voștri; Eu, Dumnezeu Creatorul, îl chem pe om la convertire și la abandonarea a ceea ce va fi pierdut pentru totdeauna. Țineți-vă de Mine, copiii Mei, tot ceea ce vă înconjoară este pe cale să se sfârșească, nimic nu va rămâne în picioare din ceea ce vedeți astăzi pentru că Eu fac totul nou: aceasta este purificarea, ACEASTA ESTE TRECEREA CĂTRE O VIAȚĂ MAI BUNĂ PENTRU ALEȘII LUI DUMNEZEU.

Eliberați-vă inima de păcate, purificați-vă, copiii Mei, prosternați-vă în fața Crucifixului și cereți cu umilință iertare pentru păcatele voastre, cu pocăință adevărată cereți-Mi să vă iert ca Eu să pot aprecia cererea voastră.

Pocăiți-vă, copiii Mei, se apropie timpul marilor dureri; nu irosiți această ocazie pe care Dumnezeu v-o dă acum, înainte de a veni trădarea. Ora este cumplită, Șarpele Străvechi își joacă cărțile într-un mod surprinzător, iar voi nu-i înțelegeți jocul pentru că trăiți alături de el, consimțiți la legile lui blasfemiatoare, sunteți înșelați, dar nu vă dați seama de nimic.

Treziți-vă, oameni, treziți-vă! Războiul este în desfășurare, dezastrul este deja asupra voastră, nu mai este timp pentru lucrurile lumii, asigurați-vă de purificarea voastră urgentă.

Dumnezeu salvează!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5836232576418830&set=a.242597375782406

Un comentariu: