duminică, 4 iulie 2021

"COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ, PENTRU CĂ ÎN CURÂND LUMEA VA TREMURA FOARTE TARE..." - Trevignano Romano, 29 iunie 2021

 Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră. Iubiții mei copii, demonii întunecă cerurile pentru a vă întuneca mințile. 

Copiii mei, aceste vremuri sunt pregătite pentru împlinirea profețiilor care au fost dezvăluite în acești ani. Copiii mei, rugați-vă pentru Biserică, pentru că în curând se va dezvălui o veste copleșitoare, iubita mea Biserică este într-o confuzie totală.

Copiii mei, rugați-vă, pentru că în curând lumea va tremura foarte puternic, încredințați-vă lui Isus, El nu vă va lăsa niciodată singuri și rugați-vă pentru Inima mea Imaculată care suferă foarte mult.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5663417940366962&set=a.242597375782406 

Un comentariu: