miercuri, 28 iulie 2021

FIII MEI, RUGAȚI-VĂ PENTRU PREOȚI SFINȚI CĂCI EI VĂ VOR MÂNGÂIA ÎN VREME DE NEVOIE - Trevignano Romano, 20 iulie 2021


MESAJUL LUI ISUS

Fiica și sora mea, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune.

Privește în jurul tău cât de mult s-au obișnuit cu aparițiile Mele; ei nu observă și nu îngenunchează pentru că nu simt că sunt aici. Mulți nici măcar nu Mă vor recunoaște când Mă voi întoarce.

Fiica Mea, nu mai pot accepta lacrimile Mamei Mele care a fost trimisă să te însoțească și să-ți arate calea mântuirii.

Mulți oameni sunt prinși în umanitatea lor și de aceea Duhul Sfânt, care a fost trimis, nu poate acționa în inimile lor, pentru că acestea sunt închise.

Fiica Mea, rugăciunea trebuie să fie o comunicare dulce și intimă cu Mine și cu Preasfânta Mea Mamă; faceți în așa fel încât Duhul Sfânt să vă transforme inimile, altfel nu veți putea suporta ceea ce va urma.

Vă cer unitate, fraternitate, umilință și iubire între voi; fără aceste câteva lucruri veți fi doar niște orbi care vor însoți alți orbi; nu fiți ipocriți, ci puneți-vă inima în rugăciune și, mai presus de toate, încredințați-vă și aveți încredere în Mine.

Omenirea s-a umanizat prea mult, iar inima le este necesară doar pentru a pulsa și a merge înainte, de aceea vă spun: nu fiți morminte văruite, ci ridicați-vă spiritualitatea.

COPIII MEI, RUGAȚI-VĂ PENTRU PREOȚI SFINȚI CĂCI EI VĂ VOR CONSOLA ÎN VREME DE NEVOIE.

Rugați-vă pentru copii, pentru ca ei să crească în cea mai mare protecție.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5757308080977947&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu