sâmbătă, 24 iulie 2021

"DREPTATEA LUI DUMNEZEU VA VENI BRUSC MAI PUTERNICĂ CA NICIODATĂ..." - Trevignano Romano, 17 iulie 2021

 Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, mă rog împreună cu voi și în special pentru tinerii care își schimbă sufletele pentru libertate.

Copiii mei, diavolul vrea să ducă cât mai multe suflete în iad și mulți au căzut în cea mai mare înșelăciune a Omenirii.

Copiii mei, mă întrebați adesea dacă va fi cu adevărat război, dar să știți că războiul spiritual este deja în mulți dintre voi.

Iubiții mei copii, ceea ce vi s-a prezis se va întâmpla, rugați-vă foarte mult, pentru că dreptatea lui Dumnezeu va veni brusc, mai puternică decât oricând, și s-ar putea să nu mai aveți timp să vă cereți iertare.

Încă o dată cer consacrarea Rusiei Inimii Mele Imaculate, pentru că de acolo se vor întâmpla multe lucruri.

Dragi copii, urmați adevăratul Magisteriu al credinței, rămâneți aproape de sfinții preoți care vor avea atâta nevoie de voi.

Copiii mei, unirea și iubirea dintre voi mișcă inima lui Isus al meu, fiți copii ai luminii.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5747776171931138&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu