marți, 13 iulie 2021

"RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICA ÎN CARE NELEGIUIREA VREA SĂ DOMNEASCĂ" - Trevignano Romano, 3 iulie 2021

Iubiți copii, vă mulțumesc că sunteți aici uniți în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, sunt încă aici prin mila lui Dumnezeu, care vrea ca voi să fiți salvați. Vă implor, copiii mei, nu întoarceți spatele lui Dumnezeu, ci rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă pentru această omenire pierdută, rugați-vă pentru Biserica în care nelegiuirea vrea să fie stăpână.

Copiii mei, din păcate, puțini sunt cei care au credința adevărată, dar eu vă cer să îi conduceți pe frații voștri pe calea lui Dumnezeu, care este Calea, Adevărul și Viața.

Se vor întâmpla lucruri foarte rele și nu vă văd pregătiți; pregătiți-vă cu seriozitate demnă pentru a putea ajunge la casa Tatălui, unde totul este pregătit. Noul Ierusalim este aproape și vă vreau în primul rând cu bucurie, iubire și seninătate.

Acum vă las cu binecuvântarea mea sfântă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5684761914899231&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu