sâmbătă, 10 iulie 2021

FIȚI CU ISUS, ÎMBRĂȚIȘAȚI-L ÎN INIMA VOASTRĂ! – Carbonia, 03.07.2021, ora 4:27 p.m. (Prima locuțiune)

 În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Participați la rugăciune cu dragoste, copiii mei, fiți cu Isus, îmbrățișați-L în inima voastră, El vă iubește infinit. Eu, Preasfânta Fecioară Maria, de fiecare dată când cobor pe acest deal, Îl aduc pe Isus cu mine, vi-L aduc vouă, copiii mei, vi-L prezint, vi-L pun în brațele și în inimile voastre.

Întoarceți-vă la Isus, oamenilor, întoarceți-vă repede la Cel care v-a salvat, întoarceți-vă în brațele Dumnezeului vostru, numai în El veți găsi pacea, bucuria și mântuirea.

Acum că întunericul va cuprinde întregul Pământ, ...acum când această lume va deveni întunecată și mulțimi de demoni vă vor chinui sufletele, la cine veți apela dacă nu vă întoarceți la Dumnezeul vostru al  Dragostei?... cine vă va ajuta? Cine vă va păzi, copiii Mei? Satana nu vă va putea ajuta, Satana vă va trage cu el, ...vă înșeală cu seducțiile lui, cu luminile lui false ca să vă ducă cu el în iad, unde este foc și scrâșnire de dinți.

Copiii mei, să știți că Satana se bucură de nebunia voastră, el crede în Dumnezeu! Și cum crede el în Iisus Hristos! El crede mult mai mult decât voi. Bătălia lui împotriva lui Iisus Hristos continuă, iar voi sunteți prada lui, sunteți pionii pe care el îi mișcă în această situație pentru a-L jigni și mai mult pe Iisus, Mântuitorul, Cel care vă iubește, Cel care s-a lăsat răstignit din dragoste pentru a vă salva, copiii mei.

Toți cei care sunteți copiii Lui, toți cei care Îl adorați, Îl iubiți și Îl puneți în inimile voastre în fiecare zi, veți avea parte de dulceața Iubirii, de plăcerea de a fi luați în brațele Lui și apoi de a fi plasați într-o lume cu totul nouă, unde doar iubirea, lumina și frumusețea Noii Creații vor străluci pentru voi.

Vă veți bucura de toate bunătățile Sale, vă veți bucura de minunile Tatălui vostru, de dulcețurile Dumnezeului vostru, pentru că sunteți copiii Lui și pentru voi a pregătit orice desfătare.

Veniți, iubiți copii, să ducem împreună această luptă grea împotriva Șarpelui Străvechi, îmi unesc mâinile mele cu mâinile voastre și mă rog cu voi.

Înainte! ... Nimic nu este pierdut, bătălia este deschisă, în voi trebuie să fie certitudinea biruinței în Hristos Isus. Amin.

În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez din nou și vă îndemn să fiți mereu bucuroși, voi sunteți copiii lui Dumnezeu, voi sunteți cei care în curând veți anunța venirea Sa, veți anunța Crucea glorioasă și veți anunța Împărăția cea nouă.

LĂUDAT SĂ FIE IISUS HRISTOS. SĂ FIE ÎNTOTDEAUNA LĂUDAT.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5684730358235720&set=a.242597375782406

Un comentariu: