duminică, 18 iulie 2021

RUGAȚI-VĂ MULT PENTRU BRAZILIA ȘI RUGAȚI-VĂ PENTRU ITALIA, PENTRU CĂ PĂMÂNTUL SE VA CUTREMURA FOARTE TARE - Trevignano Romano, 10 iulie 2021

  Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune și că ați răspuns la chemarea mea în inima voastră.

Iubiții mei copii, prințul răului nu se oprește, ci avansează cu mare putere; priviți ce face; din păcate, el a intrat în mințile oamenilor, astfel încât numai cei puternici îi pot manipula. 

Într-o zi, omul va înnebuni până la punctul în care fiecare va mânca pe cel asemănător.

Copii mei, citiți ce sunt iadul, purgatoriul și raiul, mulți dintre copiii mei nu cred mai ales în existența iadului și a condamnării veșnice, deși mulți dintre copiii mei iubiți (vizionari) v-au spus.

Copiii mei, așa cum există binele, există și răul și pentru cei care se roagă mult pentru a salva sufletele pierdute, vor simți prezența Domnului, convertiți-vă urgent, nu mai aveți mult timp.

Copii, rugați-vă foarte mult pentru Brazilia și rugați-vă pentru Italia, pentru că pământul se va cutremura foarte tare.

Eu, Mama voastră, vă voi proteja cu Sfinții mei Îngeri, nu vă temeți niciodată, mergeți mai departe vorbind despre Fiul meu în Sfântul Adevăr.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5712018908840198&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu