marți, 13 iulie 2021

PĂMÂNTUL ESTE PE CALE SĂ INTRE ÎN CONVULSII! - Carbonia 05.07.2021, ora 16:12

Pământul este pe cale să intre în convulsii, rugați-vă, copiii Mei, ca Dumnezeu să oprească această mare catastrofă.

Delirul celor puternici a ajuns la cel mai înalt nivel de răutate, mințile lor sunt corupte de satana. Pământul se va cutremura peste tot din cauza mașinilor lor de război. Știința a fost cumpărată de satana, lumea va trăi cea mai mare distrugere din istoria omenirii.

Iubitele Mele făpturi, o, voi care implorați intervenția Mea Divină, să știți că nu voi eșua în a vă proteja.

Rugați-vă, iubiți copii, rugați-vă pentru cei care încă nu cred în Mine și mai ales pentru cei care, deși Mă cunosc, luptă împotriva Mea pentru că s-au aliat cu dușmanul Meu.

Ora tună foarte dureros pentru oamenii încăpățânați, apelurile Mele au fost intense: ...Mi-am trimis profeții în fiecare colț al Pământului, ...Mama Mea a implorat această Omenire nepăsătoare să se întoarcă la Viață, lacrimile Ei au udat pământul.

Iubiți copii, implorați Milostivirea Mea, țineți-vă de Preasfânta Mea Inimă, scufundați-vă în Sângele Meu Prețios și Eu vă voi purifica.

DESCHIDEȚI-VĂ MIE ACUM, NU MAI ESTE TIMP PENTRU LUCRURILE LUMII, PE CARE DUMNEZEU LE VA RECREA DIN NOU, EȘECUL ACESTEI OMENIRI VA FI ȘTERS CU SUFLAREA GURII MELE.

Înainte, copiii Mei, salvați-vă! Reînnoiți în Iubire, veți intra în Iubire și vă veți bucura de Iubire. Amin!

https://www.facebook.com/photo?fbid=5693064424068980&set=a.242597375782406

Un comentariu: