vineri, 9 iulie 2021

MĂRTURISIȚI ADEVĂRUL, MĂRTURISIȚI CĂ SUNTEȚI COPIII DUMNEZEULUI CEL VIU! Carbonia 30bis.06.2021, ora 16:53 (a doua locuțiune)

EU SUNT CEL CE SUNT, EU SUNT TOTUL. Eu sunt cu voi, cei care Mă iubiți, Eu sunt Cel care vine să vă ia. Cunoscând lucrurile lui Dumnezeu, veți fi în Dumnezeu și veți trăi în Dumnezeu. În fericirile cerești veți intra, veți fi puternici în Duhul Sfânt și veți fi divini în Divinitate.

Iubiți copii, vine ceasul amar pentru cei care sunt departe de Mine. Vă chem și iarăși vă chem, aș vrea să vă strâng pe toți la Sânul Meu, copiii Mei, aș vrea să vă cuprind din nou în brațele Mele și să vă unesc cu Mine pentru totdeauna, să vă dăruiesc viața veșnică în Mine în bucuria infinită a iubirii.

Trăiesc în așteptarea voastră, copiii Mei, așteptarea este lungă, dar voi nu vă convertiți, vă ascult bătăile inimii voastre, care nu bate pentru Mine, ci pentru lucrurile mărunte ale acestei lumi, pentru lucrurile care vor trece. Voi nu sunteți oameni ai credinței, sunteți oameni ai lumii!

Vă chem înapoi, ca întotdeauna, din iubire, pentru că Eu sunt Tatăl vostru, vă chem înapoi pentru a vă educa să vă întoarceți la Mine, pentru a fi respectuoși față de Cel care v-a creat, față de Cel care v-a adus pe lume, față de Cel care v-a insuflat viață. Vă chem mereu înapoi, pentru ca voi să vă bucurați veșnic de frumusețile pe care Tatăl vostru le-a creat pentru voi.

Nu puneți obstacole în calea Lucrării Mele, copiii Mei; mergeți înainte și iubiți-vă unii pe alții. Ascultați cu umilință Cuvântul Meu, decideți-vă pentru Dumnezeu, lăsați lucrurile din această lume care nu vă mai aparțin.

Iubiți copii, mergeți pe străzile lumii anunțând a doua Mea venire, îmbrăcați-vă cu lumină, îmbrăcați-vă cu iubire, îmbrățișați Iubirea, ...duceți-O în lume!

Mărturisiți Adevărul, mărturisiți că sunteți copiii Dumnezeului cel Viu, Dumnezeu este viu, nu este mort, copiii Mei. Dumnezeu a înviat din morți, trăiește și este în mijlocul vostru, vă conduce și vă poartă în brațele Lui, intervine în momentele cele mai dificile și, chiar dacă nu vă dați seama, este mereu prezent, gata să vă ridice din orice atac al celui rău.

Dumnezeu Tatăl a intervenit de atâtea ori pentru a-i ajuta pe ai Săi, altfel Satana ar fi distrus deja această Omenire și această lume.

Astăzi am ajuns la sfârșitul acestei istorii străvechi, noua istorie este pe cale să intre; de aceea vă spun, copii, să vă îmbrăcați cu lumină, să vă dezbrăcați de lucrurile care nu vă aparțin, să vă întoarceți la Tatăl vostru pentru a vă bucura veșnic de adevărata Viață, cea pentru care ați fost creați.

Renunțați astăzi la Satana, copiii Mei, renunțați la seducțiile sale, renunțați la minciunile sale, întoarceți-vă să fiți lumină în Lumină.

Am nevoie de voi, copiii Mei, de voi toți cei care vă rugați neîncetat acest sfânt Rozariu și vă uniți cu Preasfânta Maria în această misiune, ...am nevoie de voi să interveniți mai devreme pentru a pune capăt acestui dezastru care există în lume, acestei orori pe care satana a creat-o. El știe că a pierdut această bătălie, o știe mai bine decât voi, copiii Mei, dar încearcă să distrugă totul până în ultima clipă, va încerca să fie din ce în ce mai rău pentru a-L ofensa pe Dumnezeu Creatorul.

Inima Mea bate puternic pentru voi, copiii Mei, pentru voi care Mă ascultați, pentru voi care vă dedicați viața acestei misiuni, Inima Tatălui vostru bate puternic pentru toate lucrurile bune pe care le-ați făcut pentru El, Inima Tatălui vostru bate puternic pentru că El vă iubește infinit și dorește ca voi toți să fiți ai Lui în iubire și în fericire veșnică.

Sunteți acum aproape de zorii noii zile, în multe mesaje am făcut acest anunț, dar astăzi suntem din ce în ce mai aproape, de aceea vă spun: fiți bucuroși, dezbrăcați-vă de tristețe, abandonați noroiul morții, scuturați-vă de orice negativitate, copiii Mei, spălați-vă cu apă binecuvântată, exorcizată și rugați-vă ca acest timp să treacă repede.

Promisiunile lui Dumnezeu se împlinesc. El ne garantează că acest timp va trece repede, că copiii Lui nu vor mai observa atât de mult durerea care va veni în această lume, pentru că timpul va trece repede. Iubiții Mei, v-am scurtat durerea din cauza aleșilor Mei, a celor care și-au dat viața pentru salvarea voastră.

Copiii Mei, vă iubesc infinit, dacă ați putea înțelege măcar un pic această Iubire a Mea, ați alerga la Mine, ca niște copii nevinovați, v-ați pune brațele în jurul gâtului Meu și Mi-ați spune Tată, și Mi-ați mulțumi pentru toată această Iubire a Mea, pentru toată milostivirea pe care am avut-o pentru voi, pentru toți copiii Mei.

Haideți, iubiții Mei copii, haideți! Nimic nu este pierdut, timpul se închide, dar viața continuă în Mine.

Vă voi lua pe toți cu Mine și vă voi pune într-o lume făcută din lucruri minunate.

Rugați-vă, pronunțați întotdeauna cuvinte de iubire. Rugați-vă pentru dușmanii voștri, rugați-vă pentru frații voștri, îndreptați-i pe toți spre Casa Tatălui.

Înainte! Totul este pregătit, Eu sunt cu voi, plin de îndurare sunt cu voi.

Primiți acum binecuvântarea Preasfintei Treimi: ÎN NUMELE TATĂLUI, AL FIULUI ȘI AL SFÂNTULUI DUH. Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5669677549741001&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu