marți, 20 iulie 2021

"VĂ CER SĂ FACEȚI ADORAȚIE PENTRU CĂ VĂ VA ADUCE MULTE BENEFICII SPIRITUALE ȘI DE ALTĂ NATURĂ" - Trevignano Romano, 13 iulie 2021

 Dragi copii, vă mulțumesc că sunteți aici în rugăciune.

Copiii mei, puneți ordine în viața voastră și aveți o credință puternică; aceasta vă va ajuta să vă adaptați la schimbările care vor veni. Nu vă lăsați surprinși de ceea ce se întâmplă în jurul vostru; amintiți-vă că, cu cât se răspândește mai mult nelegiuirea, cu atât mai mult se va răci dragostea dintre voi.

Mânia lui Dumnezeu, care nu poate fi oprită, se va abate asupra acestei Omeeniri, dar copiii mei credincioși vor fi protejați. Transformarea tuturor lucrurilor va fi sub ochii voștri. Dumnezeu vă pune mereu credința la încercare și dacă Eu sunt încă aici, este pentru a vă arăta calea de urmat pentru a fi credincioși lui Dumnezeu și pentru a vă oferi mari recompense.

Copiii mei, nu vă încredeți în cei care vă cer să puneți lucrurile lumii înaintea lui Dumnezeu; ascultați bine când cineva vă vorbește, ascultați și veți înțelege dacă sunt cuvintele lui Dumnezeu sau nu.

În aceste vremuri văd că unii dintre copiii mei neglijează recitarea Sfântului Rozariu pentru superficialități, dar încă o dată vă spun: Sfântul Rozariu este cea mai puternică armă pentru a lupta împotriva răului. Așa că vă întreb, copiii mei: de care parte vreți să fiți?

VĂ ROG SĂ FACEȚI ADORAȚIE PENTRU CĂ VĂ VA ADUCE MULTE BENEFICII SPIRITUALE ȘI DE ALTĂ NATURĂ. Fiți asemenea primilor apostoli, rugați-vă cu bucuria Duhului Sfânt și fiți credincioși Sfintei Scripturi.

Iubiții mei copii, ajunge cu resentimentele, cu judecățile, cu ego-ul și invidia, nimeni nu este mai bun decât altul în fața mea, sunteți cu toții copiii mei și aș vrea să vă conduc spre lumină. Nu mă întristați, ci fiți martori ai triumfului Inimii mele Imaculate.

Nu va trebui să vă temeți niciodată; protecția mea va fi pentru toți cei care sunt credincioși și umili.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/ezio.urbani/posts/5728629340512488

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu