miercuri, 14 iulie 2021

"NU PRIVIȚI LA LINIȘTEA FALSĂ CĂCI EA SE VA TRANSFORMA CURÂND ÎN TULBURARE" - Trevignano Romano, 6 iulie 2021

Iubiți copii, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, priviți în jurul vostru; nu vă lăsați înșelați de promisiunile false ale diavolului. Iubiții mei copii, totul se schimbă în jurul vostru și în voi, rugați-vă pentru vremurile care vor veni, doar cu rugăciunea puteți învinge răul.

Aud atâția farisei vorbind, predică bine, dar afară păcătuiesc în fața lui Dumnezeu, nu fiți ca ei, vorbiți în adevăr, este singurul lucru care vă poate face liberi. Nu vă uitați la liniștea falsă, căci ea se va transforma curând în tulburare.

Nu vă temeți dacă sunteți în Dumnezeu, Eu nu sunt aici pentru a vă speria, ci pentru a vă pune în fața unei realități crude, dar Adevărate, iar ceea ce se va întâmpla va fi cauzat de omenirea care crede că se poate descurca fără Dumnezeu.

Iubiți-vă și hrăniți-vă cu Fiul meu.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5697187916989964&set=a.242597375782406

Un comentariu: