vineri, 30 iulie 2021

UN PĂMÂNT NOU ȘI CERURI NOI PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU! - Carbonia, 23bis. 07.2021, ora 18:10 p.m.

Iubiți copii, timpul care vine este unul de mare distrugere. Îndepărtați-vă de lucrurile lumii, salvați-vă sufletul vostru și sufletele celor dragi vouă.

Nu va trece timpul ca să vedeți manifestarea cuvintelor Mele, ...vă va fi frig și vă va fi atât de frică dacă nu veți fi cu Mine.

Iubiți copii, timpul este în fața ochilor voștri, deja vedeți începutul manifestării unor mari dureri.

PĂMÂNTUL SE VA DESCHIDE BRUSC ȘI VA ÎNGHIȚI TOTUL; MUNȚII SE VOR PRĂBUȘI ȘI VOR COBORÎ LA VALE, DISTRUGÂND ȚĂRI ÎNTREGI. MĂRILE VOR INUNDA PĂMÂNTUL, RÂURILE SE VOR REVĂRSA ȘI VULCANII VOR ERUPE UNUL DUPĂ ALTUL, CREÂND TEROARE ȘI DURERE.

Copiii Mei, a venit timpul să îmbrățișați sfânta Evanghelie a lui Isus, întoarceși-vă la lucrurile lui Dumnezeu, la respectarea poruncilor Sale.

Păstrați-vă tari în rugăciune și implorați mila Mea.

Acum, oamenii se vor ridica împotriva oamenilor, lupta va fi teribilă pentru că foametea și mizeria vor veni să completeze acest tablou deja dureros.

Împărțiți cu cei care nu au. Investiți pentru cer, ca să primiți haruri pentru faptele voastre bune.

Sfânta Fecioară vine, își va lua cu ea armata pământească, mica rămășiță credincioasă lui Isus. Ea, în calitate de CoMântuitoare a lucrării de mântuire, îi va păstra neclintiți în credința lor în Isus Cristos, deoarece le va acorda darurile Duhului Sfânt.

Veniți, copiii Mei, timpul s-a încheiat, dezbrăcați-vă de tot, vindeți tot ce aveți, întunericul este pe cale să pună stăpânire pe întregul pământ.

Dați  AJUTORUL VOSTRU CERULUI, FACEȚI FAPTE BUNE, RUGAȚI-VĂ.

În curând vă voi chema pe nume, Îngerii Mei îi vor însoți pe copiii Mei la adăposturi, în siguranță.

Credeți în aceste cuvinte ale Mele, nu vă pierdeți viața pentru a vă păstra ceea ce aveți, totul va fi reînnoit.

UN PĂMÂNT NOU ȘI CERURI NOI PENTRU COPIII LUI DUMNEZEU!

Vă binecuvântez și vă aștept reînnoiți în spirit.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5772689392773149&set=a.242597375782406

Un comentariu: