vineri, 30 iulie 2021

TREZEȘTE-TE, OMULE... NU MAI ȘTII ÎNCOTRO S-O IEI! VĂ TEMEȚI DE OAMENI, DAR NU DE DUMNEZEUL VOSTRU CREATOR! – Carbonia, 23.07.2021, ora 8:05 a.m.

Eu sunt Cel ce sunt! Eu sunt Tatăl, Mama, Fratele, Prietenul vostru sincer, Eu sunt Cel care te-am creat, omule.

IATĂ-MĂ DIN NOU LA TINE, FIUL MEU, ASTĂZI AM VENIT SĂ TE ÎNTREB:

CE MAI AȘTEPȚI CA SĂ TE ÎNTORCI LA TATĂL TĂU?

CE ESTE MAI MARE ÎN LUME DECÂT DUMNEZEUL TĂU CREATOR?

Trezește-te, omule, astăzi ești lipsit de iubire, inima ta este rece, picioarele îți tremură, nu mai știi încotro s-o iei, ești confuz, fiul meu, te atacă frica, te temi de oameni, dar nu de Dumnezeul tău Creator.

Mânia Lui va fi teribilă pentru cei încăpățânați, pentru cei care s-au îndepărtat de El, pentru cei care s-au întors împotriva Lui pentru a-l urma pe Satana.

Pe acest Pământ, totul arde, răul domnește, tu ești cauza lui, omule, pentru că te-ai lepădat de Dumnezeul tău Creator, te-ai abandonat morții.

OPREȘTE-TE, CREATURA MEA, OPREȘTE-TE! Fă liniște în tine, oferă-ți un moment de discernământ, întoarceți privirea spre Mine, fă-ți inima să bată pentru Mine, nu fi rece față de Mine, Eu te iubesc infinit, te-am creat cu iubire și pentru iubire, nu arunca perlele la porci, pocăiește-te, îndepărtează-te de rău, unește-ți mâinile în rugăciune și bucură-te în Mine.

Oferă-mi, o, omule, un pic din tine; nu te îndoi niciodată de iubirea Mea pentru tine; aștept trezirea ta, întoarcerea ta la Mine.

Bat tobele morții, războiul pune stăpânire pe sufletele oamenilor, Răul îți dirijează viața, o, omule, și tu îi permiți. Satana te-a făcut să devii orb și gol pentru ca să te războiască, ființa ta este lipsită de Scut, te umilești în fața ucigașului, te lași prins de ghearele lui, el își bate joc de tine și tu accepți totul, ai devenit bătaie de joc în mâinile lui, ești o marionetă în mâinile blestematului păpușar care te întoarce după bunul său plac și te îndoaie după voia lui. ...Săracul om!

Acum va fi dezlănțuirea infernală, vei fi un ac: te va lovi, te va îngenunchea, îți va lua totul, nu vei avea în fața ta decât moartea.

Vino, omule, învie, conștientizează-Mă, întoarce-te repede la iubirea ta de Dumnezeu, pentru a nu sfârși în întunericul veșnic al morții.

Sunt aici, așteptând doar trezirea voastră! Vreau să te salvez, omule! Cere-Mi iertare pentru păcatele tale, imploră milostivirea Mea, nu-ți fie teamă să-Mi ceri ajutorul, doar Eu te pot salva, omule! Iubiți-mă! .... EU SUNT TATĂL vostru, O, OMULE! ...TE IUBESC!

Înainte! ... ia putere, înarmează-te cu curaj și luptă împotriva Răului, Eu voi fi cu tine și te voi ajuta.

RIDICĂ-TE, OMULE, ȘI NU PIERI SUB DICTATURA RĂULUI.

Salvează-te acum! Nu mai pierdeți timpul! Convertiți-vă acum! Întoarceți-vă la Dumnezeul vostru iubitor, la Creatorul vostru, acum!

Înainte! Te aștept în luptă, fiul meu; îți voi da puterea unui leu; te voi însemna în mine; pe fruntea ta vei avea simbolul victorios al Crucii.

Isus este singurul și unicul Dumnezeu adevărat, întoarceți-vă la El și totul va fi minunat în voi.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5769949196380502&set=a.242597375782406

Un comentariu: