vineri, 2 iulie 2021

"... MULTE VOR FI BOLILE CARE VOR VENI, DAR ESTE ȘI TIMPUL ÎN CARE ISUS..." Trevignano Romano, 26 iunie 2021

Cenaclul din localitatea Rimini

Iubiții mei copii, vă mulțumesc pentru rugăciune și pentru că ați răspuns chemării mele în inima voastră.

Copiii mei, văd bucuria, durerea și credința din inimile voastre. Copiii mei, iată, vă unesc pe toți în armonie pentru noi Rusalii, tot ceea ce va veni va fi necesar pentru a vă purifica pe voi și pământul de tot răul, care din păcate este mereu mai puternic în aceste vremuri, luând mințile și sufletele multora dintre bieții mei copii.

Dragii mei copii, să nu vă temeți niciodată, acesta este timpul în care vor veni multe boli, dar este și timpul în care Isus vă va proteja, mai ales pe cei care au credința adevarată,  va veni un vârtej (Duhul Sfânt) și va lovi inimile voastre.

Copiii mei, rugați-vă pentru Rusia, pentru America și China.

Acum vă las cu binecuvântarea mea sfântă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=5654524071256349&set=a.242597375782406

Un comentariu: