luni, 20 septembrie 2021

A ÎNCEPUT CEASUL MARII STRÂMTORĂRI – Carbonia, 13.09.2021, ora 07:49

Eu, Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Jahwe, vin să chem la pocăință această Omenire lipsită de bun-simț.

Copiii Mei, a început ceasul marii strâmtorări, nu fiți nesăbuiți, căutați să vă convertiți, refugiați-vă în Cel care vă iubește atât de mult și vrea să vă salveze. Protejați-vă în Mine, copiii Mei, fiți ascultători la chemarea Mea la convertire, lumea este în ceasul ei nenorocit, mare va fi durerea pentru cei care refuză să se întoarcă la Tatăl.

ACEASTĂ OAMENIRE RĂTĂCEȘTE ÎN ÎNTUNERIC, MOARTEA ÎI ATACĂ SUFLETUL DEVENIT LIPSIT DE IUBIRE; ...Satana a devenit păstorul lor, el îi conduce spre moartea veșnică.

Deschideți-vă ochii, copiii Mei, aceasta nu este o poruncă, ci o sugestie plină de îndurare, pentru ca voi să intrați și să vă bucurați de lucrurile Celui care v-a creat, ...să trăiți viața veșnică într-o bucurie imensă și o iubire infinită.

În curând va ploua din cer grindina care va distruge orice recoltă, viața va fi dureroasă pentru cei care nu și-au pus inima în Cel care este Dumnezeul lor Creator. Treziți-vă, oameni buni, grăbiți-vă, în noaptea întunecată va cădea gerul morții, inimile voastre vor pieri "dacă" nu v-ați asigurat adăpostul în Cel care poate face toate lucrurile.

SUNT ÎNDURERAT PENTRU ALEGEREA MULTOR PREOȚI CARE AU DEVENIT DEJA SLUJITORII LUI SATANA, nu mai “vor” să asculte vocea Mea, s-au agățat de lume: ...bieți copii ai Mei și nu mai sunteți ai Mei prin alegerea voastră liberă! ...cât de amară va fi soarta voastră pentru că ați renunțat la ministerul sacerdotal în Cristos Domnul.

VĂ ATENȚIONEZ ÎNCĂ O DATĂ: vă spun vouă, vipere blestemate care lucrați în interiorul Bisericii... mai aveți puțin timp să vă ospătați pe altarele Mele, ceasul indică intervenția Mea.

Dumnezeu Tatăl, Atotputernicul Jahwe

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6037350666307019&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu