miercuri, 8 septembrie 2021

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU CĂ VIN SĂ VĂ DUC ÎN SIGURANȚĂ! - Carbonia, 1.09.2021, ora 16:51

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Așa cum suflă vântul, așa suflu Eu peste voi cu Duhul Meu Sfânt.

Iubiții Mei, creaturile Mele, ascultați vocea Mea și mergeți acolo unde vă poruncesc, nu vă mai gândiți la lucrurile acestei lumi, totul va dispărea în curând pentru că Dumnezeu va reînnoi totul.

Veți cunoaște lumi noi și veți fi ca îngerii, veți vesti slava Mea și Mă veți însoți, lăudând pe Sfântul Dumnezeu - Iubire, cel care din iubire infinită a venit să vă ia cu El.

Acestea sunt ultimele clipe de viață pe acest Pământ, durerea Mea este infinită, această umanitate perversă nu îngenunchează în fața Mea, preferă să urmeze lumea, minciuna.

Copiii Mei, iubiții Mei, iată, vin, Eu, care vă iubesc la infinit, vin să vă iau, Îmi voi lua copiii în Mine și îi voi pune într-un loc sigur, în timp ce tot ce rămâne pe Pământ va fi distrus de Mânia Mea.

Eu sunt un Dumnezeu gelos, Îmi iubesc creatura, dar ea nu vrea să fie a Mea, M-a trădat, a dispărut în întuneric, se închină lui Satana și îl urmează pe el în locul Meu.

Săraci oameni, săraci copii ai Mei și nu mai sunteți ai Mei prin alegerea voastră liberă, ați ajuns la calvarul vostru, pătimirea vă va cuprinde brusc și nu vă veți mai putea ridica, cutremurul pământului vă va disloca, casele voastre se vor prăbuși, se vor nărui, contul vostru bancar va sfârși în praf, veți fi pierdut nu numai lucrurile lumii, ci și sufletul pentru că nu l-ați lăsat pe Dumnezeul vostru să vă îmbrățișeze din nou.

Ați ajuns acum în groapa dușmanului, sunteți ai lui în toate, îi aparțineți, de aceea spun Destul și o spun cu toată ființa Mea, ...am așteptat la nesfârșit întoarcerea voastră la Mine, am plâns, am transpirat lacrimi de sânge, dar toate acestea au trecut neobservate de voi, nu ați ascultat cuvintele Mele, chemările Mele la convertire, v-ați dus pentru propria voastră comoditate, acum nu vă mai pot salva pentru că nu-Mi aparțineți.

Rugați-vă, o, voi care încă mai așteptați să înțelegeți, cereți iertare pentru că M-ați jignit, abandonați-vă complet; fiți sfinți, o, oameni, potirul Meu este vărsat, furtuna se apropie, nu voi permite celor care M-au trădat să găsească alinare.

Omul și-a ținut inima pentru el însuși, nu a vrut să o dea Creatorului său Dumnezeu, acum își va sărbători moartea, ...i-a venit sfârșitul.

Blestemați să fiți voi, oameni, blestemați să fiți voi, care Mi-ați răpit poporul cu minciuni! Blestemat să fiți pentru totdeauna!

Vreau să reînnoiesc totul, vreau să-Mi bucur poporul Meu în Mine, vreau să șterg din inimile lor suferința trecutului, voi veți trece acum prin tot răul pe care l-ați făcut fraților voștri, veți fi deposedați de toate bunurile voastre și veți fi pedepsiți împreună cu familiile voastre din cauza răului pe care l-ați făcut poporului Meu, copiilor Mei.

Voi nu sunteți încă mulțumiți de spusele Mele, ...așteptați să vedeți dacă este adevărat sau nu, ...copiii Mei, pierduți în minciună, voi veți fi primii care veți suferi pentru că l-ați urât pe Dumnezeul vostru pentru a vă satisface pe voi înșivă.

Zidurile Romei se vor cutremura, tot Pământul se va cutremura, mările se vor ridica, vulcanii se vor aprinde, focul va coborî din cer și totul va fi pierdut, singurul om care se va salva va fi cel care va fi în Dumnezeu, cel care a urmat Binele și nu Răul.

PREGĂTIȚI-VĂ, FIILOR MEI, VOI CARE M-AȚI ÎNDESTULAT CU LUCRĂRILE VOASTRE, PREGĂTIȚI-VĂ, PENTRU CĂ EU VIN SĂ VĂ DUC ÎN SIGURANȚĂ, ...Iadul se va întâmpla pe acest Pământ, ...totul se întâmplă. Amin.

Dumnezeu vă binecuvântează și vă iubește, fiți sfinți, urmați cu atenție glasul Meu și nu-Mi întoarceți spatele.

Eu sunt cel care judecă, rămâneți la locul vostru, să nu îndrăznească niciunul dintre voi să judece pe frații voștri. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5986395234735896&set=a.242597375782406

Un comentariu: