vineri, 10 septembrie 2021

ACEASTA ESTE ORA MARII VOASTRE PĂTIMIRI – Carbonia, 04.09.2021,ora 16:16 p.m.

 În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

Astăzi are loc o intervenție specială, copiii Mei, o intervenție a lui Dumnezeu Tatăl, care vine să vă cheme la introspecție, să vă ceară fidelitate absolută față de legile Sale, să respectați poruncile.

Nu neglijați lucrurile lui Dumnezeu în detrimentul celor ale lumii, canalizați totul spre Cer căci NU VA RĂMÂNE NIMIC PE PĂMÂNT CARE NU ÎI aparține lui Dumnezeu pentru că va fi îngropat în țărână.

Copiii Mei, doresc să vă țin în brațe, să vă legăn la pieptul Meu, să vă cânt un cântec de leagăn. Vreau să vă consolez, copiii Mei, vreau să vă dau totul Meu, vreau să vă dau frumusețea întregului Meu, să vă fac să trăiți fericiți în Mine, ...veșnic!

ACUM FACEȚI OPERE DE CARITATE , FACEȚI CÂTEVA ROZARII PENTRU CEI CARE, ÎN ACEST MOMENT, SUNT ÎNCĂ ATÂT DE DEPARTE DE MINE, CARE NU ÎNȚELEG ÎNCĂ CĂ TOTUL SE APROPIE DE SFÂRȘIT.

Nu vă mortificați pentru lucrurile pe care le vedeți, copiii Mei, totul trebuie să se întâmple, profețiile au fost anunțate nu numai de profeții de astăzi, ci și de profeții de ieri, ...SFÂNTA MAMĂ vă cheamă în continuare la convertire, să vă bucurați de SFÂNTA EVANGHELIE și să o trăiți.

Păstrați-vă curați în fața Dumnezeului iubire, respectați-L pe Cel care vă iubește atât de mult; ...puneți ordine acolo unde nu mai este ordine, readuceți totul la Dumnezeu!

Iubiți copii, această istorie se termină aici, Cuvântul Întrupat se va manifesta lumii, oamenii Îl vor vedea pe Cel care i-a mântuit, pe Cel care și-a dat viața pentru mântuirea lor. Omul nu a vrut să-L recunoască pe Cel care l-a salvat pentru că era deja pradă a Satanei, ...L-a răstignit pe Isus, L-a dat la moarte!

Această istorie se repetă, copiii Mei, acesta este ceasul marii voastre pătimiri, nu fiți nepăsători, țineți-vă mâinile împreunate cu rugăciunea Sfântului Rozariu și cereți ajutorul Cerului pentru că veți avea mare nevoie de ajutorul lui Dumnezeu!

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, vă binecuvântez și vă îndemn să fiți așa cum vă cer; nu faceți ce vă place, copiii Mei, capriciile nu sunt plăcute lui Dumnezeu; fiți ascultători așa cum vă cere Dumnezeu! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5999557173419702&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu