marți, 14 septembrie 2021

"COPIII MEI, PRIVIȚI CRUCEA ȘI CONSOLAȚI-VĂ". Trevignano Romano, 7 septembrie 2021

 

 Copiii mei, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre suferinde.

Eu, Mama voastră, vă voi consola inima îndurerată. Copiii mei, priviți crucea și consolați-vă. Dați-i lui Isus toate durerile voastre, oferiți-i jignirile care vi se fac pentru ca El să le transforme în har.

Copiii mei, persecuția de care v-am vorbit întotdeauna va fi mai ales spirituală, așa că fiți pregătiți, pentru că durerile vor fi mari, mai mari decât vă puteți imagina, dar Eu nu vă voi abandona niciodată și împreună cu îngerii mei vă vom proteja de atâta durere.

Vă cer încă o dată să vă convertiți și să vă decideți pentru Dumnezeu pentru că timpul s-a sfârșit.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6014978488544237&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu