duminică, 5 septembrie 2021

"CONTINUAȚI SĂ FIȚI ÎN ADEVĂRATUL MAGISTERIU AL CREDINȚEI ȘI NU VĂ LĂSAȚI ÎNȘELAȚI" - Trevignano Romano, 31 august 2021

 Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, plâng pentru că știu spre ce suferință vă îndreptați, toate acestea au fost prezise, dar voi vă pierdeți timpul cu lucrurile lumii.

Nu v-a lăsat spus Isus al meu: cereți și vi se va da? Dragi copii, rămâneți credincioși Cuvântului Domnului meu și El va abunda în îndurare și providență.

Copii ai inimii mele, nu vă conformați la ceea ce vă spune lumea, nu alergați la cei care vă asigură protecție, căci numai Isus al meu vă protejează, vă ajută, vă ajută și vă iubește.

Continuați să fiți în adevărata învățătură a credinței și nu vă lăsați înșelați.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5969863639722389&set=a.242597375782406

2 comentarii: