luni, 13 septembrie 2021

IATĂ-I! ... SUNT PE CALE SĂ INTRE! ... Carbonia, 08.09.2021 - ora 16.59

Slavă Tatălui, Fiului și Sfântului Duh.

Iubiți copii, astăzi Biserica sărbătorește nașterea mea, ...Eu sunt dintotdeauna, copiii mei aleși! Vouă, care sunteți toți ai lui Isus, vă ofer acum protecția mea Maternă și vă îndemn să fiți tot mai puternici în această luptă.

Azi, LA ORDINELE TATĂLUI DIVIN, DESCHID MISIUNEA CU VOI, vin să vă acopăr, sub Mantia mea, sub protecția mea, ...fie ca Dumnezeu să binecuvânteze acest popor ales și să-l ducă în gloria Sa.

DUMNEZEU TATĂL: Copii binecuvântați, fiți gata, ceasul este pe cale să bată, veți avea semnul în scurt timp pentru că Dumnezeu Tatăl spune DESTUL!

Este sfârșitul unui Pământ blestemat și păcătos, vine un timp nou pentru copiii lui Dumnezeu, pentru toți cei care s-au făcut pâine pentru proprii lor frați și se supun Dumnezeului lor Creator.

Furtunile, uraganele, cutremurele se mișcă, Cerurile sunt deja poziționate spre a trimite foc pe Pământ, ...vin asteroizii, ...particulele care vor lovi Pământul vor provoca incendii nesfârșite.

Grindina va distruge apoi totul, ... SUNETUL TRÂMBIȚEI este pe cale să fie auzit de această Omenire nedreaptă. Vă avertizez, copiii mei, nu îndrăzniți să distrugeți caritatea pe care Dumnezeu o are pentru voi, ci fiți gata, în puritate, ascultători la Vocea Sa.

ROMA ESTE PE CALE SĂ FIE ATACATĂ, VATICANUL ÎȘI VA PIERDE FRUMUSEȚEA, PRESTIGIUL SĂU VA CĂDEA, TRĂDĂTORII SE VOR PRĂBUȘI LA PĂMÂNT, DUȘMANII VOR FI RĂI PÂNĂ ÎN MĂDUVA OASELOR, SÂNGELE VA CURGE CA NICIODATĂ, PIAȚA VA FI O BALTĂ DE SÂNGE.

IATĂ-I! ...sunt pe cale să intre! ...Tremurați, oameni buni, tremurați, căci acum voi veți fi cei care veți fi puși pe Cruce, Dumnezeu care vede din înălțimea Cerului Său spune: ... a venit vremea Dreptății Mele!

Celor care M-au iubit și M-au respectat li se va da harul vieții în Mine, în timp ce toți cei care au moartea în inima lor, pentru că aparțin lui Lucifer, vor pieri pentru totdeauna.

Îndrăzniți, copiii Mei, o, voi care sunteți în Mine, îndrăzniți, Dumnezeul vostru vă iubește și vă va da puterea adevărului în voi, ...spuneți Adevărul! Luptați pentru adevărata libertate în Cristos Isus. Amin.

Mergeți în pacea Domnului, ...convertiți neamurile și iubiți-vă unii pe alții, cum v-am iubit Eu pe voi. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6014843271891092&set=a.242597375782406

Un comentariu: