joi, 9 septembrie 2021

"RUGAȚI-VĂ PENTRU BISERICĂ CARE ÎȘI SAVUREAZĂ MARTIRIUL..." Trevignano Romano, 03 septembrie 2021

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Iubiții mei copii, astăzi Fiul meu este cu voi, agonizant, dar plin de iubire pentru toți.

Copiii mei, mulți cer semne, dar ce semne vreți voi, când din gura unora iese fum și nu cuvântul lui Dumnezeu; în schimb, cereți și cereți fără să mulțumiți vreodată pentru tot ce aveți.

Rugați-vă pentru Biserică care își savurează martiriul; rugați-vă, copiii mei, pentru că lumea este învăluită de întuneric și voi trebuie să vă faceți cunoscuți ca niște lumini strălucitoare, mergând înainte în adevărul cuvântului lui Dumnezeu.

Vă rog, copiii mei, nu sunteți în timpul în care aveți voie să vă pierdeți în frivolități, pentru că Fiul Omului va fi cu voi.

Vă cer să vă duceți crucea cu iubire pentru purificarea voastră pe pământ, dacă o duceți cu bucurie veți avea mari recompense, dar dacă o duceți cu disperare nu veți experimenta bucuria promisă. SĂ NE RUGĂM PENTRU VULCANI.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5988582987850454&set=a.242597375782406

Un comentariu: