miercuri, 29 septembrie 2021

RUGAȚI-VĂ PENTRU ITALIA, SĂRMANA ITALIE, UNDE PĂCATUL ȘI TRANSUMANISMUL AU PUS STĂPÂNIRE - Trevignano Romano, 21 septembrie 2021


Fiica mea, îți mulțumesc că ți-ai îndoit genunchii.

Îi rog pe iubiții mei copii, pe apostolii mei, să se roage pentru Biserică, pentru că diavolul țese o pânză foarte puternică, unde, din cauza preoților, episcopilor și cardinalilor care nu se mai tem de Dumnezeu, înalță ceea ce nu vine din cer, în timp ce aceia care sunt ascultători de Cuvânt sunt alungați din casa mea.

RUGAȚI-VĂ PENTRU ITALIA, SĂRMANA ITALIE, UNDE PĂCATUL ȘI TRANSUMANISMUL AU PUS STĂPÂNIRE.

Dragi copii, priviți vremurile anunțate, ele sunt aproape de voi, dar pentru cei credincioși, Duhul Sfânt va coborî pentru ca ei să fie protejați și adăpostiți, să fie uniți în pace.

Acum aveți binecuvântarea mea în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6091457730896312&set=a.242597375782406

Un comentariu: