sâmbătă, 18 septembrie 2021

NU VĂ ÎNGRIJORAȚI. PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU URMĂTOAREA RĂPIRE - Carbonia, 10bis.09.2021, ora 19:55

 Iubiții Mei copii, vin cu iubire vie să vă dau Totul, să vă mulțumesc pentru da-ul vostru sincer. Eu sunt Dumnezeul vostru Iubire, Dumnezeul vostru Creator, Îmi iubesc creatura Mea, Casa ei este aici, în Rai! Vă aștept pe toți la o adevărată convertire a inimii, aștept cu iubire trepidantă întoarcerea voastră la Mine.

Copiii Mei, Dumnezeul vostru vă va încorona cu Sine, vă va pune în gloria Sa! Aduceți la El cât mai multe suflete, rugați-vă ca să fie o mare întoarcere a copiilor la Dumnezeu!

Se îndreptă săbiile spre poporul Meu, vor să îl dezorienteze, să îl facă confuz și speriat, dar cu adevărat, să știe toți că Eu, Domnul Domnilor, Regele Regilor, vin să pun capăt acestei nenorociri infinite, ...opera omului nelegiuit.

STRIG CĂTRE VOI TOȚI, COPIII MEI, NU VĂ ÎNGRIJORAȚI, AVEȚI CREDINȚĂ ÎN CEL CARE V-A CREAT ȘI CARE TÂNJEȘTE ATÂT DE MULT SĂ VĂ ÎMBRĂȚIȘEZE ÎNAPOI LA EL.

SUNĂ A MOARTE TRÂMBIȚELE PENTRU TOȚI DUȘMANII LUI DUMNEZEU!

CLOPOTELE BAT DE SĂRBĂTOARE PENTRU ALEȘII LUI DUMNEZEU!

Pace vouă, copiii Mei, PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU URMĂTOAREA RĂPIRE. Eu deja îi iau pe ai Mei cu Mine.

În curând vă veți auzi chemați, veți auzi vocea lui Dumnezeu în inimile voastre, El vă va rosti numele! Dumnezeu vă va chema pentru a vă lua la El.

Viața voastră pe acest Pământ al păcatului are timpul numărat, Eu sunt gata pentru intervenția Mea divină pentru a-l scoate pe satana din acțiune.

El nu va devora copiii Mei, Eu nu voi permite acest lucru, pentru că vin să-i iau cu Mine.

Acum îl trimit pe Sfântul Arhanghel Mihail să pregătească drumul pentru întoarcerea Mea pe Pământ. El va fi alături de Preasfânta Maria în misiunea care va fi victorioasă în Dumnezeu. Împreună vor lua mica rămășiță și vor înălța steagul Cerului, ... victorie!

Scoateți-vă săbiile, copiii Mei, uniți-vă cu Preasfânta Maria în Sfântul Rozariu și implorați milostivirea Mea. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6024890054219747&set=a.242597375782406 

Un comentariu: