joi, 2 septembrie 2021

"ACUM PĂCATUL ESTE MARE, DAR ATÂT DE MARE ÎNCÂT NUMAI RUGĂCIUNEA ȘI ÎNCREDEREA VĂ MAI POT SALVA" - Trevignano Romano, 28 august 2021

 

Copiii mei iubiți de Cer, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, vă simt frica și suferința, dar nu a fost totul deja prezis în Sfintele Scripturi? Copiii mei, Isus vă pregătește de mult timp, dar voi, care nu ați fost fermi în credință, vă temeți acum.

Amintiți-vă mereu că Eu v-am chemat unul câte unul și să îmi pregătesc poporul pentru ca mulți dintre copiii mei să formeze familii cu mame, tați și frați.

PERSECUȚIA VA FI MARE, MAI ALES CÂND BISERICILE VOR FI DISTRUSE DE FIINȚE NECURATE, DAR FIȚI UNIȚI, CĂCI EU VĂ VOI PROTEJA.

Acum păcatul este mare, dar atât de mare încât numai rugăciunea și încrederea vă mai  pot salva.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=5959379944104092&set=a.242597375782406

Un comentariu: