luni, 27 septembrie 2021

S-A AJUNS LA ÎMPLINIREA CUVINTELOR DE LA FATIMA. ROMA ESTE TERMINATĂ!.... Carbonia, 22.09.2021

 Isus și Maria cu voi, cei care sunteți în Adevăr.

Iubiți copii, Judecătorul este pe Tronul Său, privirea Lui este îndreptată spre această Omenire împietrită în păcat, ...sunetul trâmbiței va ridica în sfârșit capetele lor spre Cer, ...Dumnezeu va trimite Avertismentul!

Fiți uimiți, o, oameni, fiți uimiți de aceste cuvinte ale Mele: Eu sunt Judecătorul vostru, voi pune în Mine pe toți ai Mei, ...cei răi vor cădea.

Eu, Dumnezeul Iubirii Veșnice, Dumnezeul Milostivirii, Dumnezeul Drept și Perfect în Sfințenia Sa, voi striga poporului Meu Avertismentul! El va fi adăpostit în Mine... în siguranță, în timp ce aceia care M-au refuzat pentru a-l urma pe satana vor fi puși în staulul lui blestemat.

DESTUL! Iată, intervenția Mea va pune capăt acestui Babilon, voi forma un Pământ nou și îl voi binecuvânta în Mine, va produce roade bune și suculente și poporul Meu nu va mai avea de suferit.

RĂDĂCINA LUI IESE A ÎNMUGURIT BOBOCII SĂI PREȚIOȘI, SOARELE O REVIGOREAZĂ, FRUMUSEȚEA EI ESTE EXTREMĂ, NIMENI NU ESTE CA EA.

Luați exemplu de la Dumnezeul vostru Iubire, o, oameni, urmați-i Virtuțile, El vă învață calea spre adevărata libertate, cea a fericirii veșnice.

CAPITALA ESTE PE CALE SĂ FIE ASEDIATĂ, NORI DE FUM VOR IEȘI DIN PALAT, MORȚII SE VOR NUMĂRA CU SUTELE!

Copii ai morții, iată lovitura, ați preferat să-l urmați pe vrăjmașul lui Dumnezeu, acum veți fi zdrobiți de răutatea lui, ...trădarea voastră față de Mine a fost condamnarea voastră.

S-A AJUNS LA ÎMPLINIREA CUVINTELOR DE LA FATIMA. ROMA ESTE TERMINATĂ!

Veți plânge, veți urla durerea voastră, dar va fi în zadar, la fel de zadarnică cum a fost Vocea Mea asupra voastră.

VOI REÎNNOI ITALIA ÎN MINE, O VOI FACE NOUĂ, EA VA FI ÎN FRUMUSEȚEA REGELUI EI, ÎMPĂRATUL EI, DUMNEZEUL VIU.

Voi îngropa orice murdărie, orice blestem va dispărea și Roma nouă va străluci. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6091457730896312&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu