marți, 21 septembrie 2021

"FRAȚII MEI, BISERICA MEA ESTE ACUM ÎN DERIVĂ DIN CAUZA PĂCATULUI ȘI A IUBIRII PENTRU ALȚI IDOLI" - Trevignano Romano, 14 septembrie 2021


Mesajul lui Isus

Copiii Mei, vă mulțumesc că sunteți aici în ziua înălțării Crucii Mele.

Nu vă uitați doar la suferința Mea și nu priviți crucea Mea ca pe ceva trist, ci priviți-o mai degrabă ca pe o Răscumpărare pentru fiecare dintre voi.

Frații Mei, Biserica Mea este acum în derivă din cauza păcatului și a iubirii pentru alți idoli. Iată, în acest loc binecuvântat de Tatăl Meu veți putea să vă înălțați sufletele voastre.

Frații Mei, credința și inima voastră fac din voi copii iubiți în ochii Mei și acest loc va fi unul dintre multele locuri în care voi întemeia Biserica Mea.

Apostazia din cadrul Bisericii Mele v-a făcut să vă îndepărtați de ea din cauza ipocriziei și a păcatului; veniți aici pentru a fi reîmprospătați de dragostea lui Dumnezeu, care salvează, vindecă și mângâie.

Copiii Mei, nu vă temeți, căci Eu sunt aici. Luptați pentru adevăr și uniți-vă, numai așa veți fi victorioși în iubire și în adevărata învățătură de credință.

Voi trece printre voi ca să vă binecuvântez unul câte unul, în numele Tatălui, în numele Meu și în numele Duhului Sfânt, amin.

Isus al vostru

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6046831248692294&set=a.242597375782406

Un comentariu: