joi, 16 septembrie 2021

Trevignano Romano, 8 și 11 septembrie 2021

 "RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ MULT, MAI ALES PENTRU ITALIA"

 Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, nu vă temeți de apa care cade astăzi din cer; și în ziua nașterii mele fulgerele au străbătut cerul și a căzut multă apă.

Copiii mei, Eu ating pământul pentru a aduce pacea în inimile și în casele voastre. Dragii mei copii, iubiți-L pe Isus al meu care vă va da atât de mult dacă vă veți încredința complet Lui, care a murit pe cruce din iubire.

Astăzi îmi las mantia să coboare peste voi. Copiii mei, vă iubesc,rugați-vă, rugați-vă mult, mai ales pentru Italia.

Vă binecuvântez în numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6015070688535017&set=a.242597375782406

"PRINCIPALA VOASTRĂ ARMĂ ESTE RUGĂCIUNEA ȘI SFÂNTUL ROZARIU”

 Dragi copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Iubiți copii, cât de multe sunt lacrimile mele care cad pe această omenire care s-a predat păcatului. Rugați-vă pentru Biserica mea, care se află acum în întunericul iadului, același întuneric care va cădea peste voi, dar cine va avea credință nu va trebui să se teamă.

Eu, Mama voastră, vă pun pe fiecare dintre voi la locul potrivit, trebuie să luptați ca niște soldați adevărați, principala voastră armă este rugăciunea și Sfântul Rozariu, cea mai puternică armă împotriva satanei, care acum este mult mai furios pentru că știe că timpul lui este la final.

Dragi copii, fiți mereu aproape de rugăciune, nu vă îndepărtați niciodată de ea, pentru că va fi singurul lucru pe care îl veți avea în vremurile care vor veni.

COPIII MEI, FACEȚI PROVIZII DE MÂNCARE, PENTRU CĂ FOAMETEA ESTE LA UȘĂ.

Fiți uniți ca frații și mergeți înainte fără nici o teamă; cine este aproape de Domnul nu-și poate lăsa inima să fie zdruncinată de tot ceea ce va veni, pentru că El vă va asigura nevoile, oricare ar fi ele.

Acum vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi, Tatăl, Fiul și Sfântul Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=6028554257186660&set=a.242597375782406

Un comentariu: