miercuri, 15 septembrie 2021

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS (C:United), 28 august 2021


"MICUȚII MEI, AM MAI SCURTAT UN PIC TIMPUL pentru marea judecată (AVERTISMENTUL - MLOSTIVIREA MEA ȘI A DOUA VENIRE A MEA), voi acționa înainte ca și cei aleși ai Mei să fie pierduți".

Pe zi ce trece, omenirea continuă să umble tot mai mult în întuneric, a uitat de DUMNEZEU, credința s-a răcit. Moartea călătorește peste tot în lume, natura îl respinge pe om, ea știe cine este Creatorul ei.

AVERTISMENT! Micuților, au LANSAT deja noul virus CO BID, mult mai letal decât celelalte, decesele vor fi de milioane și milioane, nimeni nu va scăpa de contactarea acestui flagel ca pedeapsă pentru această biată omenire. Mulți sunt nepregătiți, despărțirile vor fi dureroase, durerea va fi mare, TREBUIE SĂ-ȘI PREGĂTEASCĂ SUFLETELE ȘI SĂ SE ÎNTOARCĂ LA DUMNEZEU, EU ÎI CHEM PE CEI DREPȚI ȘI CEI PĂCĂTOȘI! Convertirea și pocăința este acum, în acest moment, căutați preoții și cereți Sacramentul Reconcilierii, cereți iertare, mulți vor alerga din nou să primească cu otrava diavolului, vakcinați și nevakcinati, vă spun din nou, nimeni nu va scăpa de contactarea acestui flagel, fiți conștienți că doar credința vă va salva, veți avea dragostea și protecția Mea.

FOLOSIȚI SACRAMENTALIILE, ULEIUL EXORCIZAT, IMAGINEA CRUCII MELE DE LA DOZELÉ, CRUCEA MEA GLORIOASĂ, PUNEȚI-O PE CASELE ȘI UȘILE VOASTRE, IMAGINEA SĂ FIE BINECUVÂNTATĂ.

Adunați alimente pentru 3 sau 4 luni, din cauza izolării drastice pe care o vor impune autoritățile, totul va fi controlat. Împreună cu aceasta, cel mai important lucru este să îmbrățișați Inima Imaculată a Mamei Mele, ea va fi refugiul vostru în siguranță și CRUCEA MEA, îmbrățișați chemarea Mea la convertire, curățați-vă sufletele.

Nu vă pierdeți timpul cu lucruri deșarte sau materiale, cel mai important lucru este cel spiritual, învățați-i pe copiii și nepoții voștri poruncile, citiți cu ei Evanghelia Mea pe care v-am lăsat-o, poruncile legii lui DUMNEZEU trebuie împlinite, EU sunt JUDECĂTORUL și aplic mila și dreptatea Mea la timpul potrivit.

Omenirea este în agonie, este scufundată în mocirla păcatului, mândria, aroganța, corupția, pofta, depășesc orice limită; predată diavolului, pășește direct în abisul din care nu va mai ieși niciodată.

MICUȚII MEI, EU AM MAI SCURTAT TIMPUL ÎNCĂ PUȚIN pentru marea judecată (AVERTISMENTUL CU MILOSTIVIREA ȘI A DOUA VENIRE A MEA), voi acționa înainte ca până și cei aleși ai Mei să fie pierduți.

Rugați-vă, Rugați-vă, PENTRU Biserica MEA, pentru preoți, pentru cei care ar trebui să păstorească poporul Meu, pentru cei care ar trebui să le vorbească despre doctrina Mea lăsată în urmă. Perspectiva în întreaga lume este catastrofală și dezolantă. Dar și mai dezolantă este calea pe care a luat-o Sfânta Mea Biserică, vedem cum o plagă de lăcuste mănâncă tot ceea ce s-a semănat în ea, și totul foarte repede, și fără ca copiii Mei să-și dea seama, Schisma se desfășoară în tăcere, cuvintele Mele, poruncile Mele, conform lor, nu sunt absolute, Evanghelia Mea, distrusă, neînțeleasă; Sfânta Mea Jertfă a fost diminuată de îngrădiri și de capacitatea care s-a cerut pentru a putea asculta o Liturghie (distanțarea care a fost impusă și care a făcut ca numărul celor din biserică să fie mai puțini).

RUGAȚI-VĂ, COPIII MEI, fără să vă descurajați, în fața atâtor neputințe care se trăiesc, iubiți-vă unii pe alții, faceți reparații față de Trupul mistic al Răscumpărătorului vostru.

Biserica Mea se va ridica din nou, doar în ea va fi o mână de credincioși, mica Mea rămășiță, puținii Mei credincioși vor ține credința sus, iar Sfânta Mea Jertfă va continua în comunitățile Mele mici; ca și în trecut, ai Mei vor suferi de arătare cu degetul, de persecuții, de martiriu, de foame. Dar ei nu se vor teme, Eu voi fi alături de ei, durerea și suferința vor fi purificarea sufletului lor, și vor fi plăcuți Lui DUMNEZEU când vor veni în prezența Lui.

Rugați-vă, nu părăsiți rugăciunea, Sfântul Rozariu este mantia cu care vă acoperă Mama Mea, meditați împreună cu ea Pătimirea Mea, MOARTEA ȘI ÎNVIEREA MEA, invitați-o cu voi, cererile și rugăciunile vor fi duse în ceruri de ea și de Îngerii ei. Bătălia a început deja, cereți protecție Sfântului Arhanghel Mihail, rugați-vă pentru convertirea familiilor voastre, a copiilor și nepoților voștri, fiți devotați și milostivi.

MICUȚILOR, VĂ AȘTEPT PE CRUCEA MEA PENTRU A VĂ CONDUCE LA VICTORIA FINALĂ.

VIZIUNE DATĂ DE DOMNUL; Văd o față întreagă, nas, gură, ochi, în nasul persoanei intră virusul, sunt mulți, se duce spre faringe și plămâni. Acest virus se răspândește pe calea aerului, măștile de gură trebuie să fie foarte bine concepute, adunați la un loc plante naturale pentru a-l combate, puneți medalia miraculoasă a sf Fecioare și beți apa binecuvântată ca să puteți rezista, faceți RUGĂCIUNI PENTRU PROTECȚIE ȘI PURIFICARE A SUFLETULUI.

MESAJ DE LA PEÑABLANCA, CHILE; vineri, 20 aprilie 1984

MULȚI CER ȘI FAC SACRIFICII, NU CONFUNDAȚI NICIODATĂ SACRIFICIILE CU PENITENȚA. PENITENȚA ÎNSEAMNĂ SĂ-ȚI FACI DATORIA, IAR SACRIFICIUL ÎNSEAMNĂ SĂ FACI LUCRURILE CARE NU NE PLAC. TREBUIE SĂ PARTICIPĂM DES LA SACRAMENTE, ORA SFÂRȘITULUI SE APROPIE, VENIREA LUI CRISTOS ESTE FOARTE APROAPE, MULȚI VOR MURI FĂRĂ CREDINȚĂ ȘI VOR MERGE ÎN IAD, VA TREBUI SĂ NE RUGĂM MULT PENTRU ACESTE SUFLETE, PENTRU CĂ CEI CARE VOR MERGE ÎN CERURI AU FOST DEJA ALEȘI.

Un comentariu: